RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме HR-менеджер в Киеве
  5. HR-менеджер
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

HR-менеджер

Заблокировано
10 000 грн.
 20 ноября 2017  Город: Киев
Возраст:43 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

Юрисконсульт
ТОВ Термінал-Нафта (Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт)
11.2017 − 11.2017
- повне ведення кадрової роботи двох юридичних осіб (штат до 70 осіб), складання посадових інструкцій, розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці, прийом та звільнення з роботи, накладення дисциплінарних стягнень, складання графіків відпусток та контроль за їх виконанням, складання наказів з кадрових питань та основної діяльності підприємства, складання звітності). складання договорів поставки, оренди, купівлі-продажу, надання послуг по перевезенню; -правовий аналіз договорів, складання протоколів розбіжностей; -участь у тендерах відповідно тендерної документації; -підготовка документів для отримання дозвільних документів;
Юрист, помічник адвоката
ТОВ Соціально-правовий центр, Адвокатське об
01.2015 − 05.2016 (1 год 3 месяца)
- прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронна пошта; -складання робочого графіка адвоката, вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами; -виконання доручень керівництва; -забезпечення життєдіяльності офіса; -рішення поточних організаційних, адміністративних та господарських питань, виявлених у процесі діяльності об"єднання; -організація документообігу, реєстрація внутрішньої, вхідної та вихідної документації, відправка поштової кореспонденції; -складання правових документів (позовів, заперечень, заяв, апеляційних та касаційних скарг); -надання усних та письмових консультацій клієнтам з правових питань по цивільному, адміністративному, житловому та сімейному праву; -ведення реєстру та справ клієнтів; -ведення документообігу; -аналіз судової практики; -реєстрація та припинення ТОВ.
Головний спеціаліст-юрисконсульт
Управління Пенсійного фонду України (Державний сектор)
01.2004 − 11.2014 (10 лет 10 месяцев)
-стягнення заборгованості з юридичних осіб та приватних підприємців, починаючи зі стадії досудової роботи та до стадії виконання судового рішення у примусовому порядку; -представництво інтересів ПФУ у судах всіх інстанцій; -представництво інтересів ПФУ у судах всіх інстанцій за позовами юридичних осіб та приватних підприємців щодо оскарження рішень ПФУ про накладення фінансових санкцій та пені; -представництво інтересів ПФУ в органах виконавчої служби (великий позитивний досвід оскарження незаконних дій державних виконавців, у тому числі в судовому порядку); -приймала участь в конкурсному відборі щодо прийняття на роботу державних службовців.

Образование

Ростовський державний економічний університет, диплом визнан в Україні, є відповідні документи
Юриспруденція
полное высшее, 09.1997 − 06.2003 (5 лет 9 месяцев)

Знание языков:

Англійська  - Профессиональный (эксперт), Українська  - Профессиональный (эксперт), Російська - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Курси,тренінги,сертифікати : 1) Менеджер по персоналу 2017р. (Практичний курс навчання за спеціальністю "Менеджер по персоналу", який включає кадрове діловодство, методи підбору персоналу, адаптація та мотивація персоналу, корпоративна культура, види інтерв"ю, КПІ, проведення атестації персоналу, оцінка та навчання персоналу, 1С8) 2) Перевірки Держпраці 2017р. (Проходження перевірки органами Держпраці (нормативні акти, порядок проходження перевірок, штрафи за порушення трудового законодавства та інше) 3) Тендери 2016р. (Участь у тендері для учасників) Особисті якості: Пунктуальна, врівноважена, принципова, вимоглива до себе та інших, комунікабельна, маю відмінні організаторські здібності, дисциплінована, відповідальна, вмію організовувати свій робочий час, дипломатична.

повне ведення кадрової роботи двох юридичних осіб (штат до 70 осіб), складання посадових інструкцій, розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці, прийом та звільнення з роботи, накладення дисциплінарних стягнень, складання графіків відпусток та контроль за їх виконанням, складання наказів з кадрових питань та основної діяльності підприємства, складання звітності). складання договорів поставки, оренди, купівлі-продажу, надання послуг по перевезенню

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх