RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Комерційний директор в Киеве
  5. Комерційний директор
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Комерційний директор

VIP резюме Заблокировано
150 000 грн.
 24 марта  Город: Киев
Возраст:36 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Производство; Руководство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Готова к командировкам

Опыт работы

Директор філії
Торговий Дім Поляков (Харчова промисловість, дистрибуція ), Киев
03.2022 − 11.2024 (2 года 8 месяцев)
  • Керувала фінансово-господарською діяльністю філії, забезпечила зростання ефективності бізнесу.
  • Контролювала досягнення ключових показників: продажі, виручка, маржа, валовий прибуток, товарні залишки, дебіторська заборгованість, чистий прибуток.
  • Упровадила мотиваційні програми для співробітників, що підвищили продуктивність команди на 20%.
  • Організувала роботу філії під час кризових ситуацій, забезпечила стабільність операційних процесів.
  •  Розробляла бюджети й оптимізувала витрати, досягнувши економії на рівні 15%.
  • Аналізувала комерційну обстановку на довіреній території для збільшення чистого прибутку філії.
  • Розробляла план дій своїм прямим підлеглим по досягненню філією доведених планових завдань.
  • Контролювала виконання поставлених завдань за допомогою "Графіка заходів"
  • Брала участь у розробці та удосконаленні функціональних обов'язків співробітників філії.
  • Контролювала проведення щоквартальних інвентаризацій ТМЦ філії та піврічних - усіх МЦ філії.
  • Розробляла та погоджувала мотиваційну програму для всіх рівнів працівників компанії.
  • Здійснювала управління відділами: продажів, логістики, складу, фінансів, IT, юридичного та служби безпеки. (до 250 працівників)
Керівник відділу продажу
Торговий Дім Поляков (Харчова промисловість, дистрибуція ), Киев
10.2016 − 02.2022 (5 лет 4 месяца)
  • Організувала ефективну роботу команди з 8 супервайзерів і 35 торгових представників .
  • Забезпечувала виконання плану продажів у всіх сегментах (роздріб, HoReCa, регіональні, локальні та національні сітки, дистриб’ютори та субдистриб’ютори), своєчасне повернення дебіторської заборгованості, виконання KPI, кількісна та якісна дистрибуція
  • Розробляла та відповідала за виконання планів бюджету (план продажу, націнка, повернення коштів, бонуси клієнтів)
  • Підбір та навчання персоналу, коучинг
  • Супроводжувала представників Постачальників на маршрутах для спільного контролю за виконанням необхідних стандартів представленості в роздрібі.
  • Виїжджала в лінійний роздріб для контролю роботи супервайзерів та торгових представників.
  • Розвинула власний імпорт компанії, збільшивши частку товару на полицях до 50%.
  • Розробляла акційні програми, що призвели до зростання продажів на 20%.
  • Проводила переговори з ключовими клієнтами та партнерами, забезпечувала досягнення планових показників по виручці і прибутку.

Образование

Київський Гуманітарний Інститут (Киев)
Магістр з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
полное высшее, 09.2005 − 07.2010 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Повний цикл корпоративних тренінгів з продажів та управління.
 Тренінг " Ефективний менеджмент керівника майбутнього - Мегатренди 2030.
 Тренінг "Керівник нової епохи" - Центр Наталії Кравченко.

Знание языков:

Русский - Продвинутый (свободно), Украинский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: 1С, MS Office ( Excel , Word)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: • Лідерство та управління командами: Досвід керівництва командами до 250 осіб, навчання та мотивація персоналу. • Стратегічне планування та аналітика: Розробка та реалізація бюджетів, аналіз ефективності роботи філії та підрозділів, впровадження систем KPI. • Фінансове управління: Оптимізація витрат, управління дебіторською заборгованістю, аналіз та контроль фінансових показників (виручка, націнка, прибуток). • Комунікація та переговори: Ведення переговорів із ключовими партнерами, розробка мотиваційних програм та акцій для співробітників та клієнтів. • Управління бізнес-процесами: Контроль за дистрибуцією, запасами, інвентаризацією, а також організація співпраці з контролюючими органами. • Маю досвід у кризовому управлінні та адаптації команд до нових умов..
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Маю понад 10 років досвіду у сфері продажів алкогольних напоїв та продуктів харчування. Моя компетенція охоплює стратегічне управління продажами, закупівлею, логістикою, маркетингом, а також забезпечення ефективного виконання планів на всіх етапах.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх