RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Бухгалтер в Киеве
  5. Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Бухгалтер
Предложить вакансию
Бовкун Лариса

Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Бухгалтер

Заблокировано
  7 октября 2022  Город: Киев
Возраст:46 лет
Режим работы:свободный график работы, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

РЕЗЮМЕ

БОВКУН

ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА

Дата народження: 10.10.1977 року.

Місце проживання: м.Київ, Голосіївський рн
(на даний час в Кракові)



Освіта: Повна вища


Рік закінчення: 2017р.

Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Магістр, спеціальність: “Менеджмент”, кваліфікація: “Професіонал з фінансово економічної безпеки”.


Рік закінчення: 2015р.

Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Бакалавр з фінансів та кредиту


Рік закінчення: 1999р.

Український фінансово-економічний інститут (Київ)

Середня професійна освіта «Правознавство»

Кваліфікація:

Ведення бухгалтерського обліку АО, ТОВ, ФОП (Малі підприємства , Середня кількість працівників, осіб до 25):

-Ведення імпорту, покупка, продаж і конвертація валюти, проведення банківських виписок, в тому числі валютних, клієнт-банк, проведення документів послуг згідно законодавства, валютні операції;

-досвід ведення IT компанії;

-Розблокування податкових накладних;

-Робота з реєстрами (судовими, податковими);

-Нарахування та виплата з/п;

-Аналіз інвентаризацій;

-Оприбуткування / списання запасів на підставі документа інвентаризації;

-Ведення і організація зберігання договорів;

-Вичитка договорів;

-Розрахунки за банківськими операціями в програмі 1С;

-Складання податкової звітності для АО, ТОВ, ФОП і відправка в податкову через М.Е.Doc;

-Постановка завдань програмістам і контроль їх якісного виконання;

-Контроль ведення первинної документації;

-Оприбуткування ТМЦ і запасів;

-Контроль балансу підприємства;

-Ведення діловодства підприємства;

-Табулювання відпрацьованого часу співробітників;

-Рознесення витрат за банківськими операціями в 1С;

-Формування рахунків на оплату, актів виконаних робіт;

-Структурування процесів роботи менеджерів, бухгалтерії;

-Досвід написання позову до суду;

-Написання листів. Відповідей, запитів.


Досвід роботи:

07.2015р.- 03.2022р.

Фінансовий аналітик з фінансової безпеки,(сумісник Головний бухгалтер)

Адвокатське об’єднання “Київська правозахисна група”:

Письмове консультування клієнтів з податкового та бухгалтерського обліку. Розробка договір для клієнтів, вичитка договорів. Ведення бухгалтерського обліку підприємств на аутсорсингу (в тому числі ФОПи, ТОВ).


09.2010р.-07.2015р.

Бухгалтер

Виробниче комерційне приватне підприємство “ПВМ”

Бухгалтер, впровадження 1С на підприємстві, навчання співробітників, складання звітності по ПДВ, 1ДФ, звіт в ПФ; складання звітності до податкової та їх подання, відстеження помилок при проведенні документів, розрахунок заробітної плати, проведення банківських виписок, каси, документів від постачальників ТМЦ та послуг відповідно до законодавства, звірки з постачальниками і покупцями.


04.1997р.-09.2010р.

Менеджер зі збуту

Виробниче комерційне приватне підприємство “ПВМ”

Менеджер зі збуту, вивчення попиту, вивчення конкурентів, перспективи ринку, здійснення пошуку потенційних клієнтів та презентація товару, підписання договорів, доставка товару або надання послуг, здійснення після продажне обслуговування.


10.1995р.-04.1997р.

Секретар

Товариство з обмеженою відповідальністю “Медис”

Прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків, ведення діловодства, планування робочого дня керівника, організація нарад, замовлення квитків та бронювання готелів для керівника та інших співробітників під час відрядження, виконання поставлених завдань керівника. Ведення договорів, робота з кадрами.


05.1995р.-10.1995р.

Секретар-референт

Товариство з обмеженою відповідальністю “Березень”

Виконання особистих доручень керівника.

Додаткова освіта:

Курси -ведення ФОП в Польщі 09.2022

Курси IT— тестувальник , Навчальний центр SkilUp. 05.2017

Курси Головного бухгалтера, податковий облік", Навчальний центр "Успіх".


Вміння та навички:


Володію мовами:

- українська (рідна);

- російська (вільно володію);

- польська (початковий рівень в процесі вивчення).


- водійські права категорія В (машина в наявності), стаж водіння 20 років.


Досвідчений користувач ПК:MS Office(Word, Excel, PowerPoint). 1С

BAS,1CЗвіт, Медок, Вчасно, Документи онлайн, FlyDoc, Електронний кабінет платників податків, Електронний кабінет пенсійного фонду , Електронний кабінет статистичної звітності, Електронний суд, інші Державні реєстри, досконале володіння офісною технікою та пошуковими системами


Особисті якості

Легко нахожу спільну мову з людьми, люблю працювати в команді, вмію

добувати інформацію, а також люблю досягати поставлених цілей. Не боюсь

вивчати нове, нові технології , нові програми. Вмію працювати з великими

об’ємами інформації. Відповідальна, комунікабельна, швидко навчаюсь,

пунктуальна, оптимістка , готовність розвиватися і навчатись новому

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх