Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Організація та здійснення повного циклу продажу товарів
Пошук постачальників, виробників продукції, підписання договорів, моніторинг цін, пошук товарів та постачальників з найнижчою ціною, замовлення товарів, розвиток, підтримання асортименту, замовлення та контроль наявності необхідної кількості товарів. Контроль якості і відповідності замовленої продукції.
Організація та контроль роботи відділу, управління персоналом відділу (постановка та контроль задач, розвиток персоналу, облік робочого часу, складання та контроль графіків), ведення товарно-матеріального обліку, проведення інвентаризацій, аналіз асортименту, аналіз продажів, виконання планових показників, підготовка та здача звітності, планування показників відділу на рік з урахуванням недоотриманого прибутку, зміни планування відділів, товарів всередині відділу згідно потреб покупців, розробка товарного асортименту відділу, акцій з метою підвищення ефективності продажу товарів з м2.
Забезпечення виконання планових показників і досягнення комерційного результату магазину; Робота з персоналом, а саме розподіл завдань, контроль за їх виконанням, адаптація, навчання персоналу, контроль за трудовою дисципліною і т. д.;Забезпечення наявності дозвільної документації, взаємодія магазину з комунальними і державними контролюючими службами; Аналіз, організація і контроль всіх робочих процесів магазину: аналіз і контроль товарного запасу, актуального асортименту, рекламних акцій в магазині, відповідність магазину всім стандартам Компанії.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер закупівель, Регіональний менеджер, Керівник магазину в Киеве"