Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Харьков
  4. Логистика, доставка, склад
  5. Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами.
Предложить вакансию
Світлана Шурда

Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами.

,
15 000 грн.
Заблокировано
 27 июля 2017   Город: Харьков
Возраст: 34 года
Режим работы: полный рабочий день
Категории:
Логистика, доставка, склад
  Готов к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами.
ТОВ «Твоя логістика» (КАРГО 008, КАРГО 005, ТОВ «Київ КАРГО»)
02.2014 − 12.2016 (2 года 9 месяцев)
Організація та управління роботи філіалу Організація роботи складської та транспортної логістики Управління за роботою складу Забезпечення організації вивантаження – завантаження, збереження ТМЦ, контроль залишків Досвід активних продаж в сегменті В2В Наявність великої робочої бази клієнтів Знання методів мотивації працівників та навиків ефективного їх використання Вирішення конфліктних чи спірних ситуацій Досвід роботі DHL (импорт), TMM (импорт), TNT (импорт), Новая почта, Автолюкс Володіння CRM Знання обліку 1С 8.0, 8.2, 8.3 Готовність до відрядженнь ТОВ «Твоя логістика», ТОВ «Киї¬¬в КАРГО» (https://www.yourlogistics.com.ua) березень 2016-листопад 2016 Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами. - Консультація клієнтів щодо переліку послуг компанії, з питань ціноутворення, необхідної документації, подальше надання інформації про місцезнаходження вантажу; постійна комунікація з клієнтами з метою утримання та розвитку співпраці; - Перевірка пакетів документів, наданих клієнтами, для оформлення в режимах імпорт/експорт; - Ведення заявки від клієнта імпорт/експорт з моменту оформлення вантажу для замитнення і до моменту вивантаження на складі; - Контроль міжнародного автоперевезення замовлення до кінцевого пункту призначення; - Контроль міжнародного авіаперевезеннями до кінцевого пункту призначення; - Контроль за перевезенням контейнерів (букіровка місця на судні, морський фрахт, ПРР, експедирування у порту) до кінцевого пункту призначення; - Контроль за своєчасною оплатою митних платежів клієнтом (до митних органів); - Формування рахунків клієнтам за надання послуг; - Введення бухгалтерської документації; - Взаємодія з комерційним відділом, бухгалтерією, торговим та логістичним відділами, відділом адміністрування митних операцій та митними брокерами; - Життєзабезпечення офіса КАРГО 008, КАРГО 005 (http://www.cargo005.com.ua) Лютий 2014 – лютий 2016 Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами. - Консультація клієнтів щодо переліку послуг компанії, з питань ціноутворення, необхідної документації, подальше надання інформації про місцезнаходження вантажу; постійна комунікація з клієнтами з метою утримання та розвитку співпраці; - Перевірка на наявність та правильність наданої документації по вантажу (інвойси, пакінги, специфікації); - Документообмін зі складами консолідації Китаї (Пекін, Гуаньчжоу), Туреччина (Стамбул); - Контроль за вантажем з моменту отримання на склади та процесу консолідації вантажів на складах в Китаї (Пекін, Гуаньчжоу), Туреччина (Стамбул); - Контроль за маршрутом пересування транспортних засобів з вантажем по всьому світу та Україні, з пункту відправлення до пункту призначення; - Безпосереднє отримання вантажу на складі в Україні (м. Харків), контроль вивантаження дистанційно на інші склади по Україні; складанні графіку вивезення замовлень зі складу клієнтами та адресної доставки, складання маршрутів; - Здійснення розрахунково-касових операцій (готівка, електронні платежі по всьому світу); - Введення бухгалтерської документації; - Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами; - Управління робочим процесом складу та контроль за здійсненням усіх складських операцій; - Моніторинг залишків на складі, проведення інвентаризацій. - Взаємодія з комерційним відділом, бухгалтерією, торговим та логістичним відділами компанії. - Життєзабезпечення складу, складських приміщень та офісу.

Образование

Харківський державний університет сільського господарства та механізації
Облік і аудит
полное высшее, 09.2003 − 03.2007 (3 года 5 месяцев)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки:  Наявність лідерських якостей, вміння делегувати обов’язки, вимогливість та об’єктивне відношення до підлеглих. Вміння брати на себе відповідальність, зібраність у нестандартних та стресових ситуаціях. Комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, прагнення до навчання та швидкість сприйняття нової інформації, уважність, уміння працювати як самостійно, так і в команді, робота на Результат. Досвічений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point), CRM, 1С:8.Х, internet

Організація та управління роботи філіалу

Організація роботи складської та транспортної логістики

Управління за роботою складу

Забезпечення організації вивантаження – завантаження, збереження ТМЦ, контроль залишків

Досвід активних продаж в сегменті В2В

Наявність великої робочої бази клієнтів

Знання методів мотивації працівників та навиків ефективного їх використання

Вирішення конфліктних чи спірних ситуацій

Досвід роботі DHL (импорт), TMM (импорт), TNT (импорт), Новая почта, Автолюкс

Володіння CRM

Знання обліку 1С 8.0, 8.2, 8.3

Готовність до відрядженнь


ТОВ «Твоя логістика» (КАРГО 008, КАРГО 005, ТОВ «Київ КАРГО»)

Лютий 2014 - листопад 2016

ТОВ «Твоя логістика», ТОВ «Київ КАРГО» (https://www.yourlogistics.com.ua)

березень 2016-листопад 2016

Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами.

- Консультація клієнтів щодо переліку послуг компанії, з питань ціноутворення, необхідної документації, подальше надання інформації про місцезнаходження вантажу; постійна комунікація з клієнтами з метою утримання та розвитку співпраці;

- Перевірка пакетів документів, наданих клієнтами, для оформлення в режимах імпорт/експорт;

- Ведення заявки від клієнта імпорт/експорт з моменту оформлення вантажу для замитнення і до моменту вивантаження на складі;

- Контроль міжнародного автоперевезення замовлення до кінцевого пункту призначення;

- Контроль міжнародного авіаперевезеннями до кінцевого пункту призначення;

- Контроль за перевезенням контейнерів (букіровка місця на судні, морський фрахт, ПРР, експедирування у порту) до кінцевого пункту призначення;

- Контроль за своєчасною оплатою митних платежів клієнтом (до митних органів);

- Формування рахунків клієнтам за надання послуг;

- Введення бухгалтерської документації;

- Взаємодія з комерційним відділом, бухгалтерією, торговим та логістичним відділами, відділом адміністрування митних операцій та митними брокерами;

- Життєзабезпечення офіса

КАРГО 008, КАРГО 005 (http://www.cargo005.com.ua)

Лютий 2014 – лютий 2016 Начальник філії (відділення/відділу), Адміністративний директор, Начальник АХО. Начальник відділу продаж/Менеджер по роботі з клієнтами.

- Консультація клієнтів щодо переліку послуг компанії, з питань ціноутворення, необхідної документації, подальше надання інформації про місцезнаходження вантажу; постійна комунікація з клієнтами з метою утримання та розвитку співпраці;

- Перевірка на наявність та правильність наданої документації по вантажу (інвойси, пакінги, специфікації);

- Документообмін зі складами консолідації Китаї (Пекін, Гуаньчжоу), Туреччина (Стамбул);

- Контроль за вантажем з моменту отримання на склади та процесу консолідації вантажів на складах в Китаї (Пекін, Гуаньчжоу), Туреччина (Стамбул);

- Контроль за маршрутом пересування транспортних засобів з вантажем по всьому світу та Україні, з пункту відправлення до пункту призначення;

- Безпосереднє отримання вантажу на складі в Україні (м. Харків), контроль вивантаження дистанційно на інші склади по Україні; складанні графіку вивезення замовлень зі складу клієнтами та адресної доставки, складання маршрутів;

- Здійснення розрахунково-касових операцій (готівка, електронні платежі по всьому світу);

- Введення бухгалтерської документації;

- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;

- Управління робочим процесом складу та контроль за здійсненням усіх складських операцій;

- Моніторинг залишків на складі, проведення інвентаризацій.

- Взаємодія з комерційним відділом, бухгалтерією, торговим та логістичним відділами компанії.2003 – 2007р.р

Харківський державний університет сільського господарства та механізації

Спеціальність Облік і аудитВересень 2017 р. семінар на тему «Деоффшоризація в бизнесі: нові правила чи старі рішення?! Нові міжнародні стандарти роботи компаній та українські реалії: BEPS, AEOI, FATCA та інше. Substance для компанії-нерезидента»

15 - 16 травня 2009р. нарада-семінар «Збір простроченої заборгованості та керування стресом» (сертифікат № 20958).

14 - 15 березня 2008р. нарада-семінар «Навички продажу банківських продуктів» (сертифікат № 9422).

Березень 2004р. – липень 2004р. навчальний курс «Оператор комп`ютерного набору»

Міжнародний Соломонів університет (Міністерство освіти та науки України) (свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК№ 37405).

2003р. навчальний курс за програмою «1 С: Бухгалтерія» при ТОВ "Міжрегіональна академія бізнесу та права ім. Н.Кручініної (свідоцтво ХА № 00062).

Цель поиска работы, пожелания к месту работы:  Організація та управління роботи філіалу Організація роботи складської та транспортної логістики Управління за роботою складу Забезпечення організації вивантаження – завантаження, збереження ТМЦ, контроль залишків Досвід активних продаж в сегменті В2В На

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Создайте лучшее резюме всего за несколько минут и работа Вашей мечты найдется быстрее!

Создать резюме

Часто ищут:

↑ Наверх