RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції в Киеве
  5. Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Начальник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції

Заблокировано
23 000 грн.
 18 марта 2020  Город: Киев
Возраст:45 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Банковское дело, ломбарды; Руководство
 Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам

Опыт работы

начальник відділу організації продажів
АТ «Ощадбанк», м.Київ (Фінанси банки), Киев
09.2016 − 03.2018 (1 год 5 месяцев)

Організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу,

контроль за їх виконанням;

  • організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;
  • аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
  • контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
  • збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
  • - надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
  • навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;
  • доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
  • організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;

- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;

  • взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
  • аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
  • організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;
  • участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
  • участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;
  • проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
  • проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
  • підбір працівників, співбесіда та оцінка якості.
заступник директора
Житомирської дирекції ПАТ «БАНК ФОРУМ» з роздрібного бізнесу
06.2013 − 05.2015 (1 год 10 месяцев)

- забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..);

- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;

- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту;

- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;

- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;

- аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;

- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;

- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо);

- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;

- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

керуючий
“Житомирська дирекція ПАТ «БАНК ФОРУМ»
05.2012 − 06.2013 (1 год 1 месяц)

- забезпечення виконання відділенням планових показників з продажу банківських продуктів (платіжні карти, кредитні ліміти, страхові продукти, програми накопичення коштів, грошові перекази та ін..);

- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів, а також організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;

- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту;

- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;

- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;

- аналіз, планування та проведення заходів по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;

- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;

- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких ділових відносин з партнерами (страхові компанії, нотаріальні контори тщо);

- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;

- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

Образование

Державна агроекологічна академія України м. Житомир
«Облік та аудит»
полное высшее, 09.1996 − 06.2001 (4 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ) успішно пройшов тренінги на теми: «Техніка ефективних продажів», «Ефективна комунікація» та «Ефективний менеджмент». За період роботи у ПАТ КБ «Правекс-Банк» приймав участь у бізнес-тренінгу «Директор відділення» за напрямком «Ефективні продажі». Стажування за кордоном (Франція).

Досвід роботи в різних галузях банківської сфери, організація роботи колективу для максимального досягнення поставлених цілей, відкриття підрозділу " з нуля" та виведення його в беззбитковість за короткий період. Вміння вести переговори з клієнтами та партнерами, успішна реалізація проектів.

Відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки та сфери роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Робота в успішній компанії, бажання застосувати свої навички в нових сферах діяльності.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх