RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Жмеринке
  4. Резюме Офис - менеджер в
  5. Офис - менеджер
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офис - менеджер

Заблокировано
4 500 грн.
 22 января 2017  Город: Жмеринка
Возраст:37 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: прийом відвідувачів. робота з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства: - оформлення документів на відрядження; - оформлення листків непрацездатності; - ведення табелю обліку робочого часу; - Виконувала машинописні і копіювально-розмножувальні роботи. Використовує ПЕОМ як засіб автоматизації документаційного забезпечення підприємства. 2003р. по 2007р. секретар фінансового управління Жмеринської райдержадмінстрації прийом, облік, реєстрацію, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування і зберігання документної інформації. Контроль якість підготовки, правильність складання, узгодження, затвердження документів, що подаються на підпис керівництву управління. Контроль за виконанням документів та доручень керівництва, вживала оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання. Здійснювала організацію підготовки, ухвалення рішень і доведення їх до безпосередніх виконавців. Здійснює оперативний зв'язок зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності управління (телефон, факс тощо). Виконує окремі доручення керівництва за профілем фінансово-господарської діяльності управління. З листопада 2007р. спеціаліст І категорії фінансово – господарського відділу фінансового управління Жмеринської райдержадміністрації Забезпечення електронного зв’язку з Головним фінансовим управлінням та відділенням Державного казначейства. Забезпечення впровадження та належного функціонування типових автоматизованих робочих місць (АРМ), розроблених Міністерством фінансів України та виконання комплексу задач для районного рівня Організовувую та виконувала роботу з програмними забезпечення АІС «Місцеві бюджети рівня районна, міст, сіл та селищ», «Merega M», АРМ «Звіт страхувальника» Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навики роботи в Інтерні (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) з електроною поштою (Outlook Express), електроне складання звітів (Бест Звiт Плюс). Методична допомога структурним підрозділам фінансового управління по впровадженню та використанню комп’ютерних технологій. Взаємодія зі спеціалізованими установами з приводу технічного обслуговування комп’ютерної техніки, засобів комунікації. Впровадження та підтримка програмних продуктів по забезпеченню автоматизованого ведення бюджетних процесів. Внесення пропозицій щодо вдосконалення технічної бази фінансового управління. Організація проведення навчання щодо підвищення кваліфікації спеціалістів фінансового управління у сфері використання комп’ютерної техніки. Організація роботи по забезпеченню працівників фінансового управління робочими місцями за ПЕОМ. Акумулює пропозицій щодо придбання нової та списання старої техніки, запасних частин, витратних матеріалів до неї, контроль за їхнім зберіганням та видачою.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх