RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Львове
  4. Резюме Офис-менеджер / диспетчер / оператор Call-центра в
  5. Офис-менеджер / диспетчер / оператор Call-центра
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офис-менеджер / диспетчер / оператор Call-центра

Заблокировано
3 000 грн.
 22 января 2017  Город: Львов
Возраст:41 год
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Знання оргтехніки, володіння комп’ютером на рівні користувача; вільне володіння укр./рос. мовами. Вміння швидко реагувати, знаходити оптимальне вирішення; вміння вести діалог з клієнтом, допомагати в розумінні роботи компанії; знаходити компроміс та аналізувати ситуацію. Додатково: наявні наступні риси – ініціативність, комунікабельність/контактність, доброзичливість, позитивність, цілеспрямованість, відповідальність, енергійність, вміння працювати в команді, стресостійкість. Посадові обов’язки: робота з вхідними дзвінками (офісна міні-АТС), оперативне опрацювання вхідної інформації; консультування в телефонному режимі; робота з замовленнями; внесення поточної інформації в корпоративні програми/системи для подальшого формування звітності; координування роботи кур’єрів, планування та розподіл їх праці; робота з клієнтами-відвідувачами; робота з запитами від клієнтів в телефонному та електронному режимах; надання вичерпної інформації в стислі терміни; робота з вхідною/вихідною поштою; ведення робочої документації; систематизація та аналіз; контроль виконання поставлених завдань.2000-2007рр – Львівський національний університет імені Івана Франка Спеціальність «Журналістика», кваліфікація журналіст.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх