RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Офис-менеджер в Киеве
  5. Офис-менеджер
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офис-менеджер

Заблокировано
6 000 грн.
 22 января 2017  Город: Киев
Возраст:50 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Професійні вміння: консультування, досвід роботи з діловодства та робота з великими масивами інформації; дуже відповідальна; виконання завдань керівництва ,незважаючи на обставини; проведення співбесід; ОФІС-Менеджер,помічник бухгалтера 2014 р- 2016 р ГО "Крок за кроком" (http://krok-za-krokom.org.ua/) • обов’язковий прихід до офісу раніше за працівників ; • консультування клієнтів; • забезпечення ефективності життєдіяльності в офісі; • відповіді на дзвінки,реєстрація вхідної та вихідної документації; • протоколювання нарад; • виконання завдань керівника та бухгалтера; • робота з вхідними та вихідними документами (реєстрація документів, контроль руху документів, розподіл документів між відповідальними підрозділами, організація кур'єрської доставки/організація відправки поштою, заміна копій документів на оригінали); • взаємодія з контрагентами (звірки наявності документів, контроль повернення оригіналів документів);Музичне училище,інститут культури Вища незакінчена 2000-2003 р. менеджер,оператор бази 1С 2010-2016 р. спеціаліст з документообігу; Додаткова інформація: Комп’ютерні навички: впевнений користувач Microsoft Office, Internet, e-mail, орг. технікою, користувач програми 1С 8.2 Особисті якості: стресостійкість, толерантність, відповідальність, організованість, уважність, пунктуальність, комунікабельність. Хобі: гра на фортепяно.2016 р. Курси бухгалтерського обліку «Удосконалення бази 1С 8.2» 2016 р. Школа ринкової економіки « Бухгалтерський облік та аудит»

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх