RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Черновцах
  4. Резюме Офис менеджер администратор офиса секретарь кадровик в
  5. Офис менеджер администратор офиса секретарь кадровик
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офис менеджер администратор офиса секретарь кадровик

Заблокировано
7 000 грн.
  8 мая 2018  Город: Черновцы
Возраст:39 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал
 Есть дети 

Опыт работы

Фахівець по роботі з клієнтами
ЮГ Контракт
09.2014 − 03.2018 (3 года 6 месяцев)
- звірка з клієнтами; - виписка первинної бух. документації - виставлення рахунку, закриття РН та ПН; - ведення реєстру догворів, підписання з клієнтами; - відслідковування оплат від клієнтів; - замовлення канцтоварів для офісу; - оформелення відправок документації та ін. через Нову Пошту; - оформлення маршрутних відправок; - часткова робота з кадрами. - та інші завдання від керівництва.
Інспектор з відділу кадрів, секретар керівника, змінний лаборант
ТОВ
10.2010 − 05.2014 (3 года 7 месяцев)
-ведення документації -вхідна\вихідна кореспонденція - ведення наказів - прийняття\звільнення - ведення відпусток тощо - робота з ПК - робота з офісною технікою - подання звітів до ЦЗ - робота з визначення якості зернових культур. - та ін.
Секретар керівника
ПАТ
12.2008 − 03.2009 (3 месяца)
- робота з офісною технікою - робота з ПК - вихідна\вхідна документація - відправка/отримання пошти - подання звітності керівнику - ведення наказів по підприємству - замовлення канцтоварів - інші доручення керівника
Помічник менеджера
ПП
04.2007 − 10.2008 (1 год 5 месяцев)
-Ведення документації -обробка замовлень від клієнтів - ведення клієнтської бази -відслідковування оплат через Клієнт Банк -формування та оплата платіжок Клієнт Банк - формування прихід\розхід товару -відслідковування надходження товару -замовлення товару - часткове ведення кадрів - часткова перевірка обліку товару на складі тощо-
Секретар керівника
ПТУ № 13, Чернівці
08.2003 − 11.2007 (4 года 3 месяца)
-ведення вхідної\вихідної документації - надання довідок - ведення телефонних розмов - формування\ ведення наказів -формування та подання дипломів для випускників - та ін. доручень керівника

Образование

Кіцманський Технікум ПДАТУ
«Бухгалтерський облік»
средне-специальное, 01.2014 − 12.2016 (2 года 11 месяцев)
Чернівецький кооперативний економіко-правовий коледж
Правознавство, юрист - молодший спеціаліст
средне-специальное, 09.2003 − 06.2006 (2 года 9 месяцев)
ПТУ №13 м. Чернівці
спеціальність - секретар керівника
средне-специальное, 09.2002 − 06.2003 (9 месяцев)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: 

- MS Office (Word, Exсel, Power Point)
- робота з Інтернетом (Internet Explorer, Opera) і електронною поштою (Outlook Express).
- Навики роботи з Клієнт- Банком.
- Є навики роботи в 1С Бухгалтерія 7.7 та 8.2 версії.
- Тайфун.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх