RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Офіс-менеджер, happiness manager, адміністратор, організатор, PM в Киеве
  5. Офіс-менеджер, happiness manager, адміністратор, організатор, PM
Предложить вакансию
Резюме Офіс-менеджер, happiness manager, адміністратор, організатор, PM
Данильчук Олексій

Офіс-менеджер, happiness manager, адміністратор, організатор, PM

Заблокировано
25 000 грн.
  9 января  Город: Киев
Возраст:31 год
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал; Руководство
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Мене звати Олексій, я живу в Києві. Змінюю кар'єру та шукаю нову роботу.

Шукаю компанії що підбирають співробітників не тільки по цифрам років досвіду, а скоріше «правильних людей на свої місця». Тобто по навичкам та способам мислення, що відповідають вакансії, soft skills + готові навчити/ дати час навчитися самому необхідним hard skills.

Супровідний лист (На випадок якщо не я вам пишу, а ви знайшли мене):

Позиція офіс-менеджера для мене в пріоритеті по причині того що маю набір вроджених навичок, в силу мого типу особистості, що відповідають організаційній та адміністративній роботі.

Ця позиція приваблює не тільки тим що в мене легко виходить робити всі зазначені в ній функції, але й тим що мені дуже подобається приділяти свій час організовуючи повну життєдіяльність приміщення. І ще більше подобається ідея опитати персонал, щоб створити креативні ідеї щодо модернізації комфорту в ньому.

Я самостійний, ретельно планую свої цілі та завдання, тримаю їх у фокусі і відчуваю задоволення при завершенні. Подобається створювати стратегії вирішення складних проблем, особливо коли щось іде не за планом. Люблю організовувати події, зустрічі, тому цікавить займатися корпоративами чи навчальними заходами. Подобається вести таблиці, розрахунки, звітність. Вів свій бізнес маючи клієнтський сервіс у головному пріоритеті. Домовляюся з людьми легко.

А так як я психолог, комфорт приміщення - не єдиний спосіб яким я можу забезпечити щасливий стан команди. Поговорити з кожним щоб знайти що їх турбує, і що можна змінити одразу щоб це вирішити - збільшить рівень задоволеності роботою і мотивації ще більше.

Мій досвід:

7 років працював практичним психологом як фоп. Великий відсоток задоволених клієнтів. Звідси досвід у тому як сподобатись, знайти глибоку спільну мову та м’яко переконувати щоб досягти цілі. Щоденний досвід використання адміністративних та організаційних навичок, вказаних нижче.

Освіта:

КСУ - бакалавр. Психологія.

НАУ - спеціаліст. Психологія.

NLP HUB: НЛП практик.

Різні короткі курси з психології (по КПТ та ін.).

Самонавчання психології з різних джерел.

Навички та сильні сторони:

MBTI: INTJ (тип спеціалізується на вирішенні складних проблем та стратегічному плануванні); Тип 1 по «еннеаграмі». Аналіз, організація, планування, структуризація, тайм менеджмент, багатозадачність, відповідальність, ініціативність/проактивність, самостійність, самоорганізація,  оптимізація, інноваційні ідеї, вирішення складних проблем, фокус на деталях, уважність, любов до організації процесів і порядку, навчання інших, швидке самонавчання, якість роботи, емпатія, клієнтський сервіс, ввічливість.

Це не просто набір слів, це все дійсно мої навички. Не прикрашаю, готовий кожну підтвердити на співбесіді/завданні без проблем.


Причина зміни кар'єри:

Я ефективний психолог, але не люблю просування, особистий маркетинг, рекламу і т.д. Не хочу прожити життя займаючись тим що не люблю, та втомився вести власний бізнес.

Що я шукаю:

Позицію що відповідає моїм навичкам, в сильній компанії.

Вакансія офіс-менеджера підходить ідеально під мої побажання та сильні сторони. Крім цього, для мене не стільки важливо чим саме займатися, як працювати в компанії розумних людей, які якісно роблять свій продукт та розділяють мої цінності і погляди (Є деякі приклади “пристрасних” компаній, які створюють настільки класні продукти та кидають виклик світовим стандартам, що надихають настільки що хочеться працювати з ними).

Тому шукаю в першу чергу сильну компанію, яка стане сім’єю, та якій я присвячу свій час та старання. Готовий бути лояльним до компанії у випадку метчу (працювати 10-20 років), та стати найкращим у своїй справі для неї. І це не просто слова, я дійсно постійно оптимізую як я щось роблю, доки я не навчусь це робити на високому рівні.

Цільові позиції:

Основна: Офіс-менеджер, administrative assistant, адміністратор, організатор.

Готовий розглянути, якщо компанія дуже сподобалась: PM, HR, аналітик, офісний психолог.

Кар’єрні цілі:

Я чесна, відверта та прямолінійна людина, яка живе спираючись на психологію та філософію. І живу простим та приземленим життям. Тому женуся більше за work-life balance, духовним розвитком та ефективно робити те за що взявся. А не за статусом, славою, багатством і т.д.

English:

Upper Intermediate. I have every day practice of listening, watching, reading stuffs on English more than even on my own language. Don’t have a lot of speaking practice, but can speak freely.

Love english more than ukrainian btw, learned it only by listening, so I’m a natural learner.

ПК навички:

- Досвідчений користувач ПК (можу встановлювати windows, програми, необхідні драйвери і т.д.).

- Microsoft Office (Excel, Word, тощо), Google Docs, Excel etc. Гугл Докс, таблиці, календар сам використовую в своєму житті. Люблю вести списки, таблиці, особисті задачі.

- Легко можу навчитися користуватися будь-якій новій програмі (1С, CRM і т.д.), так як часто встановлюю нові програми на свій ПК і швидко розбираюся як ними користуватись.

Ключові навички:

- Стратегічне планування, передбачливість та організованість

Коли у мене є будь-яка ціль або проблема, я спочатку створюю декілька ідей як це можна вирішити. Аналізую та обираю найкращу, та формую план виконання. Виділяю чого мені не вистачає і що треба знайти, дістати для реалізації, і збираю це. Думаю що може піти не так і що треба підготувати про запас щоб не було конфузів (план Б і інколи С). І тільки потім переходжу до дій. Завдяки цьому, всі мої дії заплановані, а до несподіванок я завжди готовий заздалегідь. Але і у випадку коли все не за планами, створю швидке нестандартне рішення ситуації самостійно.

- Багатозадачність, вирішення складних проблем
Ні, я не роблю в один час 5 справ:) Але я швидко перемикаюсь з однієї на іншу для оптимізації їх виконання, чи при появі нової задачі. Постійно тримаю в голові всі поточні задачі (і записую деталі), та фокус на їх завершенні в ході пріоритетності. Також я обожнюю складні задачі, так як це для мене як мініпригода, особливо якщо у мене є свобода дій щоб придумати стратегію вирішення («Ось завдання, ми не знаємо як його вирішити, можеш придумати сам»).

- Сильні комунікативні навички, емоційний інтелект

Маю просунуті комунікативні навички, вміння сподобатись, знайти спільну мову з різними типами особистості, наводити людей на ідеї, м’яко переконувати щоб досягти своєї цілі.

- Здорова психіка, самоменеджмент

Завдяки тому що я психолог, мій психічний стан здоровий, я можу змінювати в собі все що забажаю, одразу вирішувати свої проблеми, добре контролюю свої дії, емоції та думки.

- Навчання доки не досягну майстерності + ефективна модель навчання

Я машина з навчання. Якщо хочу чомусь навчитися - буду робити це до тих пір поки не почну це робити ефективно, тобто на високому рівні. Ефективність - моя найголовніша цінність. Тому якщо починаю чимось займатися – аналізую та оптимізую свою стратегію виконання цього.

Чим не хочу займатися:

Продажі.

З.П.:

Мінімальна: 20000 грн. Бажана: 25000-30000 грн.

Телефон: 0638132212 Краще писати а не дзвонити (telegram, viber) axios1414@gmail.com

P.S.

Пропонуйте, якщо ціните компетенції, навички, soft skills та тип особистості більше ніж просто “досвід роботи”, документи. І якщо хочете отримати в своє розпорядження машину з ефективності, яку просто треба навчити/дати час навчитися самій необхідним hard skills.

Кожне слово в резюме - правда. Будь-ласка, прошу шанс підтвердити це на співбесіді!

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх