RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополе
  4. Резюме Офіс менеджер, інспектор з кадрів в
  5. Офіс менеджер, інспектор з кадрів
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Офіс менеджер, інспектор з кадрів

Заблокировано
2 500 грн.
 22 января 2017  Город: Тернополь
Возраст:47 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: травень 2003 — комп'ютерні курси ПП інформаційно-видавниче агенство Впевнений користувач персонального комп'ютера, Word, Excel, E-mail, інтернет. Знання офісної техніки, рівень - середній, 1 рік досвіду. Кадровик. Облік особового складу підприємства. Прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, вказівок та наказів керівника підприємства. Робота з особовими справами працівників, вносила зміни пов'язані з трудовою діяльністю. Брала участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів. Готувала необхідні матеріали для атестаційної і тарифікаційної комісії, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників. Заповнювала, вела облік та зберігала трудові книжки, визначала трудовий стаж, видавала довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. Вела облік надання відпусток, здійснювала контроль за складання і дотримуванням графіків відпусток. Оформляла документи необхідні для призначення пенсій працівникам підприємства. Вела архів особових справ, після закінчення встановлених строків готувала документи до поточного їх зберігання. Здійснювала контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержання правил внутрішнього трудового розпорядку. Складала встановлену звітність про роботу з кадрами, вела табель обліку робочого часу та заповнювала листки тимчасової непрацездатності.  Секретар. Виконувала функції, що включають забезпечення і обслуговування роботи керівника підприємства. Проводила роботу з вхідною та вихідною інформацією і документами, необхідними для керівництва. Організовувала телефонні переговори керівника, приймала і передавала телефонограми, записувала під час відсутності керівника прийняті повідомлення і доводила до його відома їх зміст. Здійснювала роботу щодо підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, ведення реєстрації), оформляла протоколи. Приймала кореспонденцію, яка надходить на ім'я керівника і передавала після її розгляду керівником конкретним виконавцям для використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді. Пильнувала за строками і визначала причини несвоєчасного виконання доручень, узятих на контроль, інформувала керівника про стан їх виконання. Приймала документи на підпис керівником і особисті заяви працівників. Організовувала прийом відвідувачів. Формувала справи, забезпечувала їх зберігання і в установленні строки здавала в архів. Виконувала службові доручення керівництва. Забезпечувала робоче місце керівника підприємства необхідним канцелярським приладдям.Освіта - вища. з 06.2004 по 06.2007 роки. Тернопільський національний економічний університет, 'Економіка і підприємництво' облік і аудит. Магістр середня - спеціальна. з 09.1996 по 06.1998 роки. Тернопільський кооперативний технікум, Організація кооперативної торгівлі і товарознавство товарів народного споживання, Спеціаліст.Водійські права категорії В.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх