Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
• Ведення діловодства;
• прийняття, реєстрація кореспонденції;
• ведення кадрового діловодства;
• робота в 1С, систематизація первинної документації, виписка рахунків-фактур, довіреностей та видаткових накладних, аналіз наявності оригіналів бухгалтерської документації);
• складання договорів з продажу та купівлі з різними термінами оплати, специфікацій;
• продаж, ведення переговорів і супровід клієнтів, контроль дебіторської заборгованості;
• ведення реєстру договорів компанії;
• відправлення відповідної документації адресатам;
• координація роботи складу, організація доставки продукціі клієнтам, пошук транспорту, робота із перевізниками (документообіг);
• виконання особистих доручень керівника;
• організація прийому клієнтів;
• забезпечення життєдіяльності офісу.
• Заключення та ведення договорів оренди (пролонгація діючих, заключення угод про розірвання договорів оренди);
• супровід розробки землевпорядкої документації;
• виїздні зустрічі та надання консультацій орендодавцям;
• складання звітів для керівнитва;
• робота в 1С.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Помічник керівника, діловод, офіс-менеджер в Киеве"