RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкассах
  4. Резюме Помічник керівника, менеджер, адміністратор в
  5. Помічник керівника, менеджер, адміністратор
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Помічник керівника, менеджер, адміністратор

Заблокировано
12 000 грн.
 17 января 2020  Город: Черкассы
Возраст:38 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Ресторанный бизнес, кулинария; Руководство
 Есть дети 

Опыт работы

менеджер АЗС
ТзОВ "Окко-Рітейл" (Торгівля нафтопродуктами, супутніми товарами та фастфудом), Черкассы
06.2018 − 06.2019 (1 год )

- Організація та контроль безперебійної роботи АЗК
- Аналітика та покращення роботи АЗК
- Забезпечення збереження ТМЦ, ПММ
- Загальне управління працівниками АЗК
- Навчання персоналу, контроль над виконанням стандартів обслуговування
- Ефективна організація роботи працівників, активні продажі та виконання планів на АЗК

касир
ПП Удалова М.О. (Кафе швидкого приготування при АЗС), Черкассы
11.2008 − 06.2018 (9 лет 7 месяцев)

- Високий рівень обслуговування клієнтів
- Виконання стандартів обслуговування
- Високий рівень по виконанню планів
- Контроль за термінами придатності продукції
- Робота зі зверненням клієнтів,
реабілітація скарг
- Внутрішній тренер, проведення тренінгів на тему "Сервісне обслуговування", "Гостинний сервіс", "Техніка ефективних продажів", "Реабілітація скарг"

Образование

Черкаський державний технологічний університет (Черкассы)
Прилади точної механіки, інженер-електромеханік
полное высшее, 09.2002 − 06.2008 (5 лет 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Технологія проведення бізнес-тренінгу, 2016

Знание языков:

Английский - Начальный, Русский - Выше среднего, Украинский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Володію ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office, Internet, 1C, SAP)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: 7 років досвіду роботи в сфері обслуговування. Самостійно досягла високого кар'єрного рівня, пройшла професійний шлях від касира до менеджера АЗС. Маю досвід управління колективом в кількості 17 осіб. Успішно пройшла підготовку та отримала сертифікат з курсу "Технологія проведення бізнес-тренінгу" Вмію працювати в команді на результат, завжди досягаю поставленої мети. Відповідальна, пунктуальна, працьовита, охайна.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх