RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницком
  4. Резюме Продавець непродовольчих товарів в
  5. Продавець непродовольчих товарів
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Продавець непродовольчих товарів

Заблокировано
10 000 грн.
 18 августа 2020  Город: Хмельницкий
Возраст:51 год
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, плавающий график работы
Рубрики: Торговля, продажи, закупки; Работа без квалификации
 Состою в браке 

Описание

Резюме

Біднюк Раїса Олександрівна

Дата народження: 28.06.1972 р.

Місто: Хмельницький

Сімейній стан: одружена

Мета : отримання роботи адміністратора торгового залу

Бажана заробітна плата (грн. в місяць): від 7000грн

Бажане місто роботи: Хмельницький

Режим роботи: повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи

Рівень освіти: середньо-спеціальна


Освіта: Хмельницький кооперативний технікум

Період навчання: 09.1995 − 05.1997

Факультет, спеціальність: товарознавство та комерційна діяльність


Додаткова освіта: щорічні корпоративні тренінги з продажу товарів

2009-2014р

Знання мов: Українська - рідна, Російська - вільно володію, Англійська - початковий рівень.

Знання комп'ютера, програм: AБ Офіс 4

Особисті якості, навички:

Відповідальність, висока працездатність, комунікабельність, чесність, пунктуальність, здатність швидко навчатись, уважність, уміння вирішувати конфліктні ситуації.


Досвід роботи.

Посада: Адміністратор торгового залу, продавець - касир та консультант з продажу товарів для дому

Компанія: Мережа магазинів «Світ посуду» в м. Хмельницький

( Роздрібна торгівля посудом та іншими товарами для дому).

Період роботи: з 11.2009 − По теперішній час (10 років )

Обов'язки і досягнення на цій посаді :

  • • Продавець - консультант посуду та інших товарів для дому (якісне обслуговування відвідувачів, товарно-касове обслуговування, робота з оформлення подарунків; індивідуальна робота з клієнтами - надання консультацій та іншої необхідної інформації по телефону та ін.)
  • • старший продавець торгового залу (+ управління товарними запасами і асортиментом; аналіз продажів, організація роботи з викладення товарів; розробка та організація акцій для посилення продажу товарів; вирішення конфліктних ситуацій; проведення ревізій товарних залишків)
  • • адміністратор торгового залу ( + керівництво персоналом торгового залу; складання графіків роботи співробітників; контроль та забезпечення якісного обслуговування відвідувачів )

Є рекомендації з даного місця роботи :

(ФОП Варенко О.М. +38 067 382 25 46)

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх