RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Секретар, офіс-менеджер, діловод в Киеве
  5. Секретар, офіс-менеджер, діловод
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Секретар, офіс-менеджер, діловод

Заблокировано
10 000 грн.
  8 августа 2023  Город: Киев
Возраст:33 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал

Опыт работы

Спеціаліст з документообігу
ТОВ «Ліаком» (Оренда), Киев
12.2016 − 08.2023 (6 лет 8 месяцев)
  • ведення документації з оренди: складання договорів оренди, підготовка додаткових угод, актів прийомів-передачі приміщень, рахунків;
  • підготовка наказів та розпоряджень;
  • реєстрація, відправка та одержання документів, організація архіву, в т.ч., електронного;
  • підготовка звітів для керівництва та регіональних менеджерів;
  • ведення перемов з орендаторами;
  • виконання доручень директора, пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації;
  • обробка вхідних дзвінків, електронної пошти;
  • організація життєдіяльності офісу, замовлення канцелярських та господарських товарів;
  • створення реєстрів відправок кореспонденції; контроль роботи кур’єра.
Помічник директора
ТОВ «Сучасні технології безпеки ЛТД» (Протипожежна безпека), Киев
06.2015 − 04.2016 (10 месяцев)
  • ведення первинної документації: договорів, актів, наказів тощо;
  • створення актів виконаних робіт; виписка накладних в програмі OPZ;
  • підготовка комерційних пропозицій та рахунків, оформлення доручень;
  • робота з документами: складання, реєстрація та зберігання документів; роздрукування та брошурування проектів; підготовка тендерної документації;
  • ведення кадрового діловодства, в т.ч. табелів робочого часу, розробка посадових інструкцій;
  • переговори з третіми сторонами (підрядчиками, постачальниками, обслуговуючими організаціями);
  • обробка вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти; отримання та відправлення кореспонденції;
  • контроль святкових та ювілейних дат;
  • прийом відвідувачів.
Фахівець І категорії Загального відділу
УНІА «Укрінформ» (Медіа), Киев
03.2013 − 01.2015 (1 год 10 месяцев)
  • складання та друк матеріалів, необхідних для роботи; приймання, передача та опрацювання інформації;
  • прийом дзвінків та факсимільних повідомлень; реєстрація отриманих і відправлених факсів;
  • отримання та реєстрація вхідної кореспонденції з АПУ, ВРУ, КМУ;
  • прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;
  • оформлення та реєстрація службових відряджень працівників;
  • організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
  • виконання доручень керівника;
  • оформлення вихідної документації, реєстрація і своєчасне відправлення кореспонденції по зовнішніх адресах, ведення обліку відправленої кореспонденції, оформлення документації на відправку.

Образование

ПВНЗ «Європейський університет» (Киев)
«Документознавство та інформаційна діяльність»
полное высшее, 09.2009 − 06.2012 (2 года 9 месяцев)
Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету (Киев)
Діловодство
средне-специальное, 09.2006 − 06.2009 (2 года 9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Профессиональный (эксперт), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Ниже среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: пакет Microsoft Office: Word, Excel, Outlook, Access, Power Point; FineReader; OPZ; 1С: Підприємство
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Здатність швидко навчатися, відповідальність, працьовитість, ввічливість, доброзичливість, уважність, стресостійкість, вміння працювати з великим обсягом інформації, аналітичний склад розуму
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Офіційне працевлаштування

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх