Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Введення первинної документації в 1С 8.1 (початковий рівень) ; Виставлення актів,рахунків. Складання договорів ; Виконання доручень керівництва. Життєзабезпечення і підтримання порядку в офісі (закупівля канцтоварів, госп.товарів, замовлення води)
Прийом, розподіл телефонних дзвінків; Робота з внутрішньої, вхідної/вихідної кореспонденцією та документацією; Розгляд документації, реєстрація, обробка і передача до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей; Організація зустрічей/переговорів/засідань/нарад; Відправлення та прийом факсу, Пошти; Сканування, друк та редагування документів; Зустріч відвідувачів (чай/кава), робота з офісною оргтехнікою;
Подписаться на рассылку новых резюме: "Секретарь-референт в Киеве"