Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
здійснення підтримки користувачів в центральному офісі компанії ~150 ноутбуків і моноблоків різних виробників
•роботи з Сервісдеск, інформування користувачів про статус заявок
•діагностика, усунення помилок в роботі техніки
•комунікація з системними адміністраторами Холдингу
•аналіз роботи системних адміністраторів Холдингу
•постановка завдань для системних адміністраторів Холдингу
•формування звітів за технічним станом відділень і обладнання
•ведення комунікації і документації (рахунки, договори, акти і т.д.) з підрядниками і постачальниками (провайдери, телефонії, веб-сервіси, сервіс-центри і т.д.)
•налаштування відеореєстраторів DAHUA
•робота з системою керування і управління доступу U-PROX IP
•підтримка безшовних мереж на базі техніки ubiquti
адміністрування баз соціальних допомог та субсидій, щоденне копіювання, проведення масових перерахунків, тестування оновлень до баз, підтримка техніки в робочому стані, діагностика поломок, встановлення windows xp, 7, 2003, 2008 r2 serv. адміністрування win serv 2003, 2008 R2. впровадження нових баз в роботу в межах району, інструктування користувачів
робота з криптосерверами, поштою, готовий вивчати linux, використання linux mint, базові налаштування Centos
Налаштування базового active directory, DNS, print server, DHCP, використання групових політик,
Подписаться на рассылку новых резюме: "Системный администратор в Киеве"