RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Львове
  4. Резюме Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер, секретар-діловод в
  5. Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер, секретар-діловод
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Спеціаліст відділу кадрів, офіс-менеджер, секретар-діловод

Заблокировано
6 000 грн.
 11 августа 2017  Город: Львов
Возраст:39 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Банковское дело, ломбарды; Офисный персонал
 Есть дети 

Опыт работы

секретар – референт
ПАТ «Банк Кіпру»
09.2011 − 07.2014 (2 года 10 месяцев)

Образование

Львівська філія ПВНЗ «Європейський університет»
спеціальність «облік і аудит»
полное высшее, 09.2016 − 07.2017 (9 месяцев)
Рівненський державний гуманітарний університет
фах «психологія та юриспруденція», присвоєно кваліфікацію «Практичний психолог, вчитель правознавства»
полное высшее, 09.2002 − 07.2007 (4 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Личные качества, хобби, увлечения, навыки: 
  • Ведення обліку персоналу підприємства, його підрозділів і встановленої документації щодо кадрів;
  • Своєчасне оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
  • Оформлення положень, інструкцій і наказів керівника підприємства;
  • Персональний облік працівників, формування особових справ, картки П2;
  • Формування графіку відпусток та контроль за використанням відпусток працівниками;
  • Оформлення документації по відрядженням;
  • Ведення обліку щорічних та додаткових відпусток;
  • Ведення табелів обліку робочого часу;
  • Складання звітності;
  • Надання довідок співробітникам;
  • Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією;
  • Прийом, реєстрація та внутрішній розподіл вхідної документації;
  • Оформлення вихідної документації;
  • Організація контролю за виконанням документів;
  • Складання та оформлення службових документів та передача їх на зберігання до архіву;
  • Облік документообігу;
  • Контроль роботи закріплених відділів;
  • Виконання доручень керівництва;
  • Забезпечення робочого місця керівника всім необхідним для роботи;
  • Підготовка документації на наради.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх