Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Інтегрував контент ( виконував завдання з вставки та заміни графіки в іграх);
- створював VFX (створював прості ефекти та налаштовував їх у VSO);
- Працював з Loc'Direct для заведення та редагування текстів;
- Працював з внутрішнім двигуном VSO, інтегруючи графіку та роблячи необхідні налаштування;
- Складав та вносив нескладні зміни до сценок гри;
- Відповідав за заведення задач на контент, таких як дизайн епізодів та проміжний арт;
- Брав участь у технічному огляді епізодів з погляду технічного дизайну;
- Займався вставкою Spine анімацій у білд через внутрішній двигун;
- Експортував 3D анімації із 3d Maya;
- Створював та керував задачами у процесі роботи.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Technical Artist / Technісal Game Designer в Черкассах"