RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керiвники
  4. Начальник операцiйного вiддiлу

Начальник операцiйного вiддiлу

Завдання та обов’язки. Організовує роботу відділу. Забезпечує правильне і своєчасне оформлення документів для виплати пенсій та грошової допомоги. Контролює правильність відкриття особових рахунків за знов призначеними пенсійними та особовими справами, а також за справами пенсіонерів, які надійшли з інших областей. Контролює оформлення документів на виплату пенсій і грошової допомоги, звітних документів, що передаються в центральну бухгалтерію та керівникам Центру по районних (міських) відділах, що обслуговує операційний відділ.

Направляє первинні документи для розрахунку пенсій та грошової допомоги на комп’ютерне опрацювання і контроль відповідних табуляграм. Забезпечує правильне ведення особових рахунків, своєчасну перевірку звітності підприємств поштового зв’язку. Організовує контроль документів в день їх надходження від районних відділів соціального захисту населення, організацій та установ, перевірку правильності визначення права на призначення пенсій та допомоги. Організовує суцільну перевірку правильності призначення, а також проведення перерахунків пенсій та допомоги районними відділами соціального захисту населення.

Аналізує своєчасність і правильність розгляду пенсійних документів районними відділами соціального захисту населення, а також строки їх відправлення Центру. Результати аналізу щомісяця подає керівництву. Організовує своєчасний і правильний розгляд заяв і скарг громадян з питань виплати пенсій та допомоги. Вживає заходів щодо усунення причин, які їх породжують. Здійснює облік і контроль за правильністю витрат коштів, виділених на пенсійне забезпечення. Проводить розрахунки з підприємствами зв’язку, відділеннями (філіалами) Ощадного банку та іншими організаціями за виплачені суми пенсій та допомоги.

Вживає заходів щодо запобігання і погашення сум переплат і недоплат. Організовує проведення інвентаризації пенсійних (особових) справ і особових рахунків одержувачів пенсій та допомоги. Забезпечує вивчення, узагальнення та застосування передового досвіду в галузі соціальної політики, підготовку відповідних матеріалів для опублікування в періодичних виданнях. Забезпечує у межах своєї компетенції надання необхідної організаційно-методичної та консультативної допомоги місцевим органам виконавчої влади, установам, організаціям з питань реалізації державної політики пенсійного забезпечення.

Здійснює контроль за веденням у відділі діловодства, зберіганням документів. Здійснює керівництво всією діяльністю відділу в межах наданих йому повноважень та прав з використанням сучасних методів управління персоналом (визначає функції, планує, організовує, координує, стимулює, контролює та оцінює роботу працівників), забезпечує постійне впровадження сучасних форм і методів виконання робіт у відділі з застосуванням новітніх інформаційних технологій; здійснює підбір, раціональну розстановку, підвищення кваліфікації, атестацію та переміщення персоналу; реалізує заходи щодо використання більш досконалих і ефективних методів роботи. Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил і норм охорони праці та протипожежного захисту.

Повинен знати: Конституцію України ; нормативно-правові акти Президента та Уряду України, що визначають державну політику у сфері пенсійного забезпечення та грошової допомоги; розпорядчі, інструктивні та методичні документи, що регламентують діяльність Центру; державну мову; акти законодавства, що стосуються діяльності Центру; практику застосування законодавства з питань пенсійного забезпечення та грошової допомоги; профілюючі дисципліни (залежно від функцій галузі, з якою пов’язана відповідна діяльність); соціологію та психологію праці; сучасні методи управління персоналом; основи діловодства; правила і норми роботи на комп’ютері; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.

Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж державної служби за фахом — не менше 2 років або стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах — не менше 5 років.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх