RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Державні службовці, що мають наскрізний характер
  4. Керівник кадрової служби

Керівник кадрової служби

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю кадрової служби, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в апараті органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування та інших органах, де працюють керівники і спеціалісти, віднесені на підставі нормативно-правових актів до державних службовців. Разом з іншими структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить керівнику органу пропозиції щодо її вдосконалення.

Здійснює контроль за дотриманням Закону України “Про державну службу” та інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань кадрової роботи та державної служби. У разі необхідності забезпечує за дорученням керівництва підготовку проектів документів, пов’язаних з дотриманням актів законодавства, усуненням виявлених порушень. Забезпечує прогнозування та планування потреб в кадрах, формування кадрового резерву та роботу з ним, організацію замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців.

Контролює відповідність освітньо-кваліфікаційної підготовки працівників покладеним на них обов’язкам. Бере участь у розробленні структури апарату, штатного розпису, здійснює погодження положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій державних службовців у структурних підрозділах органу виконавчої влади та в підпорядкованих йому установах. Керує розробкою перспективних і поточних планів роботи з кадрами. Організовує ведення, облік, зберігання особистих справ, трудових книжок працівників, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, складання звітності.

Здійснює організаційне забезпечення роботи галузевої (регіональної) Ради по роботі з кадрами, атестаційної та конкурсної комісій. Забезпечує здійснення кадрової роботи з керівниками підпорядкованих підприємств, установ та організацій або тих, які за часткою державного майна віднесені до сфери управління органу виконавчої влади. Здійснює прийом громадян з кадрових питань. Бере участь у проведенні занять з питань кадрової роботи відповідно до сфери діяльності служби. Здійснює контроль за веденням діловодства, зберіганням документів і справ. Організовує роботу з документами у відповідності до чинного законодавства.

Має право. За дорученням керівництва представляти відповідний орган виконавчої влади в структурних підрозділах інших органів виконавчої влади та на підвідомчих підприємствах, в установах та організаціях в межах своєї компетенції. Взаємодіяти з органами виконавчої влади та органами самоврядування у межах своїх повноважень при розгляді питань, які стосуються кадрової політики.

Залучати у встановленому порядку за погодженням з керівником органу виконавчої влади окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що покладені на кадрову службу. Вносити на розгляд керівництву органу виконавчої влади пропозиції щодо вдосконалення роботи кадрової служби з питань, що стосуються її діяльності. Організовувати розгляд пропозицій, заяв, скарг з боку органів виконавчої влади, громадян, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління органу влади та компетенції кадрової служби.

Здійснювати особистий прийом громадян з питань, які стосуються роботи кадрової служби, та вживати заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг. Вести ділове листування з іншими органами виконавчої влади та органами самоврядування, підвідомчими підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції кадрової служби.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства та нормативні документи щодо діяльності державної служби та відповідного органу виконавчої влади; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції служби; нормативні акти, накази, рішення відповідного керівництва; порядок оформлення, прийняття, переведення та звільнення працівників, порядок ведення обліку та зберігання їх особистих справ та трудових книжок; організацію табельного обліку; методи обліку руху кадрів; порядок складання встановленої звітності; основи організації праці та управління; трудове законодавство; систему оцінки персоналу; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж кадрової роботи на державній службі або на керівних посадах не менше 5 років. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх