RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Державні службовці, що мають наскрізний характер
  4. Керівник правової служби

Керівник правової служби

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю правової служби, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладених на службу завдань щодо реалізації державної політики в діяльності міністерства (іншого центрального органу виконавчої влади), місцевої державної адміністрації чи органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування. Забезпечує дотримання вимог законодавства під час підготовки законодавчих та нормативно-правових актів, розпоряджень та рішень.

Розробляє або бере участь у розробці проектів законів, нормативних актів та інших документів правового характеру. Інформує керівництво міністерства (іншого органу виконавчої влади) про необхідність вжиття заходів щодо скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства або таких, що втратили чинність, і готує відповідні подання. Здійснює методичне керівництво правовою роботою міністерства (іншого органу виконавчої влади), надає правову допомогу структурним підрозділам, готує за участю інших підрозділів матеріали для передачі до арбітражних, слідчих та судових органів, здійснює облік та зберігання судових і арбітражних справ. Аналізує та узагальнює результати розгляду претензій судових і арбітражних справ.

Бере участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, дає правові висновки за фактами виявлених правопорушень. Розглядає проекти нормативних актів для погодження з питань, що належать до компетенції органу виконавчої влади. Бере участь у роботі з укладення господарських договорів. Бере участь у здійсненні організаційно-практичних заходів щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження майна, соціального захисту працівників, а також притягнення працівників до дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

У межах наданої компетенції розглядає скарги, заяви органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян та готує за ними відповідні рішення. Веде довідково-інформаційну роботу з питань законодавства та нормативних актів, облік чинного законодавства, інших нормативних актів. Проводить роботу з правової пропаганди, ознайомлює посадових осіб з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві.

Здійснює контроль за роботою юридичних служб підпорядкованих йому підприємств, господарств, організацій, установ. Організовує підвищення кваліфікації працівників правової служби. Подає відповідно до законодавства пропозиції керівництву міністерства (іншого органу виконавчої влади) про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників правової служби, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Організовує облік та зберігання актів законодавства, роботу з документами у відповідності з чинним законодавством.

Має право. Представляти у встановленому законодавством порядку інтереси міністерства (іншого органу виконавчої влади) в судах та інших органах під час розгляду правових питань та спорів. Вносити пропозиції керівництву міністерства (іншого органу виконавчої влади) про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяно шкоду. Перевіряти дотримання законодавства в управліннях, відділах (підвідділах) міністерства (іншого органу виконавчої влади), підвідомчих підприємствах, установах та організаціях.

Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міністерства (іншого органу виконавчої влади), підвідомчих підприємств, установ, організацій документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання службових обов’язків. Залучати за згодою керівника управління, відділу, іншого структурного підрозділу міністерства, комітету, іншого органу виконавчої влади тощо, підвідомчого підприємства, установи, організації відповідних спеціалістів для підготовки проектів законодавчих та нормативних актів, інших документів, а також для розробки заходів, що вживаються правовою службою відповідно до покладених на неї обов’язків.

Брати участь у засіданнях дорадчих та колегіальних органів, нарадах, що проводяться в міністерстві (іншому органі виконавчої влади), у разі розгляду на них питань практики застосування законодавчих та нормативних актів. Готувати пропозиції щодо вдосконалення роботи правової служби, міністерства (іншого органу виконавчої влади).

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють організацію та методику ведення правової роботи у відповідній сфері (галузі) управління; порядок підготовки та внесення проектів законодавчих та нормативних актів; державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі не менше 5 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 7 років. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх