Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує організацію діловодства в органі виконавчої влади відповідно до чинних правил. Контролює організацію діловодства в управліннях, відділах, інших підрозділах центрального органу виконавчої влади, місцевої державної адміністрації, надає їм методичну допомогу. Розробляє заходи, спрямовані на вдосконалення діловодства, організацію праці працівників органу.
Разом з організаційним відділом здійснює підготовку засідань, нарад та конференцій. Забезпечує зберігання документації щодо діяльності органу та передає її на державне зберігання у встановленому порядку. Стежить за дотриманням правил з охорони праці та протипожежного захисту. Координує роботу відділу з іншими відділами та управліннями органу. Працює із секретними документами. Відповідає за зберігання печатки та правильність її використання.
Подає згідно з чинним законодавством пропозиції керівництву про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі. Організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством.
Має право. Вносити на розгляд керівника органу пропозиції щодо поліпшення роботи відділу, органу виконавчої влади та приймати рішення у відповідності з посадовими обов’язками. Знайомитися зі станом діловодства, здійснювати контроль за виконанням нормативних актів у відділах, управліннях, інших структурних підрозділах органу та вимагати від працівників виконання встановлених правил роботи з документами. Запитувати від структурних підрозділів органу відомості, які необхідні для вдосконалення форм та методів роботи з документами.
Повертати виконавцям документи та вимагати їх доопрацювання у випадках порушення інструкції з діловодства. Здійснювати перевірки стану та організації роботи з документами щодо забезпечення державної таємниці та режиму таємності у відділах, управліннях органу. Порушувати перед керівництвом органу питання щодо призначення службових розслідувань за фактами порушень режиму таємності.
Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та органу виконавчої влади; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, а також рішення та постанови Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер (галузей) управління; практику застосування чинного законодавства; основи архівної справи; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.