RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Державні службовці, що мають наскрізний характер
  4. Секретар колегії

Секретар колегії

Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує роботу колегії. Здійснює формування планів роботи колегії на підставі пропозицій управлінь, відділів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, членів колегії. Забезпечує своєчасну підготовку підрозділами міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади матеріалів на розгляд колегії, а також участь членів колегії в засіданнях. Контролює доопрацювання проектів постанов колегій, своєчасне виконання постанов колегій, доручень, даних на засіданнях колегій.

Здійснює перевірку змісту, оформлення наданих документів відповідно до вимог Єдиної державної системи документаційного забезпечення та їх тиражування у необхідній кількості. Здійснює взаємодію із структурними підрозділами міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, закладами, підприємствами та організаціями, що входять до сфери управління міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, з питань організації роботи колегії. Здійснює у межах своєї компетенції взаємовідносини з іншими організаціями. Здійснює реєстрацію та забезпечує облік та зберігання постанов колегій, готує справи для здачі до архіву.

Має право. Отримувати у встановленому порядку від усіх членів колегії та керівників структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади, підвідомчих підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали, необхідні для виконання ним посадових обов’язків. Відвідувати у встановленому порядку для виконання посадових обов’язків центральні органи виконавчої влади, інші органи виконавчої влади. Вносити пропозиції щодо поліпшення організації роботи колегії.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; нормативно-правові акти, що регулюють діяльність відповідного органу виконавчої влади; основи економіки управління; основи ведення документів; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на державній службі не менше 3 років або загальний стаж роботи за фахом не менше 5 років. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх