Завдання та обов’язки. Здійснює вселення прибулих до гуртожитку осіб. Стежить за своєчасністю та правильністю прописки і виписки з гуртожитку громадян. Організовує прибирання та контролює дотримання чистоти у спальних кімнатах і місцях загального користування, наглядає за справністю електромережі, водопроводу, каналізації та іншого обладнання гуртожитку. Видає і приймає інвентар та інше необхідне майно. Підписує вибулим з гуртожитку обхідні листки або видає довідку про відсутність заборгованості.
Веде облік наявного майна, періодично оглядає його, забезпечує збереженість. Складає в разі потреби акти про списання майна, а також акти про зіпсування або знищення мешканцями матеріальних цінностей, в установленому порядку проводить стягнення з винних осіб. Стежить за забезпеченням гуртожитку необхідним майном, обладнанням та протипожежними засобами. Контролює виконання правил протипожежного захисту. Веде книгу записів санітарного та протипожежного нагляду, а також книгу скарг і пропозицій, усуває недоліки, про які з’являються повідомлення. Видає документи на право входу в гуртожиток. Вживає заходів щодо ліквідації конфліктів між мешканцями та обслуговуючим персоналом. Забезпечує проведення культурно-освітньої роботи у гуртожитку. Керує роботою обслуговуючого персоналу.
Повинен знати: постанови, накази, розпорядження органів вищого рівня; нормативні акти щодо діяльності гуртожитків; порядок утримання жилих культурно-побутових та інших приміщень гуртожитку; правила внутрішнього розпорядку у гуртожитках; паспортний режим; основи трудового законодавства; правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Кваліфікаційні вимоги. Базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст) і стаж роботи з господарського обслуговування не менше 1 року або повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта і стаж роботи в гуртожитку не менше 2 років.