RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Заступник начальника Управління контролю у відповідній сфері

Заступник начальника Управління контролю у відповідній сфері

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління у межах наданих йому начальником управління повноважень. У разі відсутності начальника управління виконує його обов’язки. Забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки з питань, що належать до його компетенції. Розробляє та подає на розгляд начальникові управління пропозиції щодо пріоритетних напрямів контрольно-ревізійної роботи у підконтрольній сфері. Бере участь у підготовці проекту плану контрольно-ревізійної роботи управління, у разі необхідності вносить пропозиції начальникові управління щодо коригування планів контрольно-ревізійної роботи регіональних КРУ.

Забезпечує узагальнення результатів контрольних заходів, готує за результатами цієї роботи доповідні записки начальникові управління та керівництву ГоловКРУ, а у разі необхідності, за вказівкою начальника управління, готує відповідну інформацію для Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. У межах своїх повноважень здійснює контроль за веденням та складанням звітності про результати контрольно-ревізійної роботи, її достовірністю; бере участь у розробці нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань, що належать до компетенції управління. Аналізує у межах наданих повноважень стан і тенденції здійснення внутрішнього фінансового контролю у сфері діяльності управління за напрямками та показниками його роботи, вносить пропозиції начальникові управління щодо удосконалення контрольно-ревізійної роботи.

У межах своєї компетенції організовує та контролює виконання наказів керівництва ГоловКРУ. Безпосередньо очолює проведення найбільш важливих контрольних заходів або бере в них участь. Сприяє впровадженню нових методів контрольно-ревізійної роботи у сфері діяльності управління. Надає організаційно-методичну допомогу структурним підрозділам регіональних КРУ, що здійснюють контроль у відповідній сфері. У межах наданих повноважень організовує ефективну взаємодію управління з іншими структурними підрозділами апарату ГоловКРУ, регіональними КРУ, контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями при виконанні покладених на управління завдань.

За дорученням начальника управління розглядає особисто або забезпечує своєчасний та якісний розгляд працівниками управління звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції управління; готує за результатами розгляду проекти відповідей та/або рішень. У межах своїх повноважень вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи управління та підвищення кваліфікації його працівників. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти управління в структурних підрозділах апарату ГоловКРУ, регіональних КРУ, органах виконавчої влади, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах, організаціях з питань, що належать до його компетенції. Забезпечувати в межах своєї компетенції організацію ділового листування з органами виконавчої влади та самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб ГоловКРУ та регіональних КРУ статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи, необхідні для виконання покладених на управління завдань.

Приймати від працівників управління матеріали ревізій та перевірок, у встановленому порядку вносити начальникові управління обґрунтовані пропозиції щодо необхідності їх доопрацювання або скасування. Перевіряти якість складання працівниками управління протоколів про адміністративні правопорушення. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити начальникові управління пропозиції щодо вдосконалення роботи управління, ГоловКРУ та регіональних КРУ з питань, що стосуються його повноважень. Вносити пропозиції начальникові управління щодо переміщення по службі працівників управління, їх преміювання, заохочення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 2 років або на посаді головного контролера-ревізора не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх