RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Начальник відділу у складі Управління контролю у відповідній сфері

Начальник відділу у складі Управління контролю у відповідній сфері

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками відділу, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує своєчасне і якісне виконання покладених на відділ завдань та функцій щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки. Забезпечує проведення контрольних заходів на підконтрольних відділу об’єктах. Самостійно проводить ревізії та перевірки або очолює ревізійні групи. Приймає та розглядає підготовлені за результатами контрольних заходів матеріали, вживає заходів для забезпечення повної їх реалізації.

Перевіряє якість складання працівниками відділу протоколів про адміністративні правопорушення. Організовує підготовку працівниками відділу проектів вимог щодо усунення виявлених у ході контрольних заходів порушень і недоліків, що пред’являються до керівників та інших посадових осіб підконтрольних об’єктів. Готує проекти рішень за напрямами діяльності відділу та подає їх на розгляд начальникові управління. Узагальнює результати контрольних заходів, забезпечує ведення їх обліку та складання відповідної звітності. У межах наданих начальником управління повноважень бере участь у розробці нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу.

Організовує роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами ГоловКРУ, регіональними КРУ, контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з органами виконавчої влади, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями з питань, що стосуються діяльності відділу. За дорученням начальника управління розглядає особисто або забезпечує своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції відділу; за результатами їх розгляду готує проекти відповідей та подає їх керівництву управління. Надає організаційно-методичну допомогу структурним підрозділам регіональних КРУ, що здійснюють контроль у відповідній сфері.

Готує і подає керівництву управління інформацію для засобів масової інформації з питань, що належать до компетенції відділу. Вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу. Подає керівництву управління пропозиції про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення, накладання стягнень; сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу відповідно до чинного законодавства. Організовує роботу з документами у відділі у відповідності з чинним законодавством, здійснює контроль за збереженням документів. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти управління в інших структурних підрозділах ГоловКРУ, органах виконавчої влади, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу. Організовувати у межах наданих повноважень ділове листування з органами виконавчої та законодавчої влади, підприємствами, установами та організаціями для виконання завдань, покладених на відділ. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб ГоловКРУ та регіональних КРУ статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи, необхідні для виконання покладених на відділ завдань. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити керівництву управління пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх