Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує роботу відділу у межах наданих начальником відділу повноважень, у разі його відсутності виконує обов’язки начальника відділу. Забезпечує своєчасне та якісне виконання покладених на відділ завдань та функцій щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки з питань, що належать до його компетенції. Бере участь у підготовці проекту плану контрольно-ревізійної роботи управління з питань, що віднесені до компетенції відділу. Безпосередньо очолює контрольні заходи або бере участь у їх проведенні. Здійснює за дорученням начальника відділу узагальнення результатів контрольних заходів та готує проекти відповідних інформацій для державних органів. Бере участь у розробці проектів нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу.
У межах наданих повноважень здійснює організаційно-методичне керівництво роботою працівників відділу. За дорученням начальника управління (відділу) розглядає звернення органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ і організацій та громадян, а також звернення та запити народних депутатів з питань, що належать до компетенції відділу; за результатами їх розгляду готує проекти відповідей та подає їх керівництву управління (відділу). Вживає заходів щодо вдосконалення роботи відділу. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу відповідно до чинного законодавства. Здійснює контроль за дотриманням працівниками відділу встановленого порядку роботи з документами та їх збереженням. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти управління в інших структурних підрозділах ГоловКРУ, органах виконавчої влади, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що стосуються його повноважень. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб ГоловКРУ та регіональних КРУ статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи, необхідні для виконання покладених на відділ завдань. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити начальникові відділу та керівництву управління пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та управління.
Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 2 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.