RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Начальник відділу координації внутрішнього фінансового контролю Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю

Начальник відділу координації внутрішнього фінансового контролю Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу. Визначає відповідальність працівників за доручені дільниці роботи, розподіляє між працівниками планові та позапланові завдання, контролює їх виконання. Розробляє план роботи відділу та погоджує його з начальником управління, бере участь у формуванні плану роботи управління. Забезпечує ефективне виконання працівниками покладених на відділ завдань щодо взаємодії органів ДКРС з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами з питань внутрішнього фінансового контролю, координації та взаємодії при проведенні контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів ревізій (перевірок) підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, координації та методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади.

Організовує роботу відділу з розгляду та погодження ГоловКРУ кандидатур керівників контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади при їх призначенні на посади та звільненні з посад, планів роботи контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та контролю за їх виконанням. Забезпечує роботу відділу щодо перевірки роботи контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, оцінки ефективності цієї роботи, вивчення стану обміну інформацією між контрольно-ревізійними підрозділами внутрішнього фінансового контролю та відповідними управліннями ГоловКРУ з питань контрольно-ревізійної роботи, приймання звітів про контрольно-ревізійну роботу міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, узагальнення та аналізу результатів цієї роботи.

Організовує та бере участь у розробці законодавчих та нормативно-правових актів, нормативно-методологічних та інших нормативних документів з питань внутрішнього фінансового контролю, що здійснюється контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, іншими органами центральної виконавчої влади. Здійснює нормативно-методологічне керівництво контрольно-ревізійною роботою в системі внутрішнього фінансового контролю. Виконує інші завдання та доручення начальника управління та керівництва ГоловКРУ. Готує за дорученням начальника управління проекти рішень, інформації та пропозиції керівництву ГоловКРУ та іншим органам виконавчої влади з питань, віднесених до компетенції відділу.

Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку начальникові управління пропозиції про своєчасне заміщення вакансій у відділі, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за збереженням документів у відділі та дотриманням його працівниками вимог діловодства. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва ГоловКРУ представляти ГоловКРУ в інших органах і організаціях з питань, віднесених до компетенції відділу; користуватися інформацією та технічними засобами, що є в ГоловКРУ, та здійснювати в установленому порядку заходи організаційно-розпорядчого характеру щодо отримання від інших органів та організацій інформації, яка необхідна для виконання завдань, поставлених перед відділом; давати працівникам відділу, у межах своєї компетенції, доручення і вказівки, обов’язкові до виконання; вносити пропозиції начальнику управління щодо удосконалення та підвищення ефективності контрольно-ревізійної діяльності підрозділів внутрішнього фінансового контролю та органів ДКРС; брати участь у проведенні нарад, семінарів, “круглих столів” з питань, що належать до компетенції відділу.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх