RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Начальник Управління забезпечення взаємодії з правоохоронними органами та апеляцій

Начальник Управління забезпечення взаємодії з правоохоронними органами та апеляцій

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов’язки між його структурними підрозділами, контролює їх роботу. Визначає ступінь відповідальності заступника начальника управління, заступників начальника управління — начальників відділів, погоджує положення про відділи та посадові інструкції працівників. Здійснює методичне керівництво правовою роботою в органах ДКРС, спрямованою на правильне застосування чинного законодавства при проведенні контрольно-ревізійної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, розгляді звернень громадян і посадових осіб підприємств, установ та організацій, здійсненні адміністративного провадження та претензійно-позовної роботи за ревізійними матеріалами. Формує перспективні та поточні плани роботи управління, визначає планові та поточні завдання відділів, що входять до складу управління, здійснює контроль за їх виконанням.

Бере участь у розробці проектів законів, нормативних актів, стандартів, інших документів правового характеру щодо державного фінансового контролю. Забезпечує подання аналітичних матеріалів керівництву ГоловКРУ з питань, що стосуються компетенції Управління. У межах своєї компетенції аналізує стан правової роботи в органах ДКРС, вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій. Забезпечує ефективну взаємодію управління із зацікавленими підрозділами ДКРС, державними органами, правоохоронними та судовими органами при розв’язанні питань, що стосуються діяльності управління. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління.

Подає відповідно до законодавства пропозиції керівництву ГоловКРУ про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, своєчасне заміщення вакансій, заохочення, накладання стягнень, включення до кадрового резерву та з інших питань службової діяльності. Вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників управління, а також керівників юридичних служб органів ДКРС за напрямками діяльності управління. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва ГоловКРУ представляти ГоловКРУ в органах державної влади, на підприємствах, в установах, організаціях, а також у суді та господарському суді з питань, що належать до компетенції управління. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених завдань. Повертати виконавцям матеріали контрольних заходів на доопрацювання у разі встановлення невідповідності їх вимогам чинного законодавства. Вживати заходів у межах своєї компетенції щодо досудового вирішення спірних питань за результатами контрольно-ревізійної роботи. Вносити пропозиції керівництву ГоловКРУ щодо підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи, усунення виявлених недоліків та порушень, притягнення винних осіб до відповідальності. У межах своєї компетенції брати участь у робочих нарадах з правоохоронними органами з питань координації та взаємодії при здійсненні контрольних заходів.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також ведення правової роботи у зазначеній сфері; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю, а також державної правової політики; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, фінансового та адміністративного права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах у державній службі не менше 3 років, або в інших сферах управління не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх