RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Заступник начальника Управління забезпечення взаємодії з правоохоронними органами та апеляцій

Заступник начальника Управління забезпечення взаємодії з правоохоронними органами та апеляцій

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління у межах наданих начальником управління повноважень, вживає заходів щодо забезпечення ефективної роботи працівників управління. Організовує складання перспективних та поточних планів роботи управління, відділів та контролює їх виконання. Забезпечує виконання закріплених за ним напрямів роботи щодо організації правильного застосування законодавства органами ДКРС при проведенні контрольно-ревізійної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, розгляді звернень, здійсненні адміністративного провадження та претензійно-позовної роботи за ревізійними матеріалами.

Організовує роботу управління щодо впровадження сучасних методів організації правової роботи у сфері державного контролю з метою реалізації політики та стратегії діяльності органів ДКРС. Бере участь у підготовці, розгляді та погодженні проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері державного фінансового контролю. Готує проекти рішень, наказів ГоловКРУ за напрямами діяльності управління у межах повноважень, наданих управлінню, та з питань, що належать до його компетенції. Координує роботу управління щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами апарату ГоловКРУ та територіальними органами ДКРС. Аналізує результати роботи регіональних КРУ та галузевих управлінь ГоловКРУ, подає керівнику управління пропозиції щодо її удосконалення.

Бере участь за дорученням начальника управління у проведенні ревізій та перевірок центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій. Подає у межах своєї компетенції начальникові управління пропозиції про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. Забезпечує захист державної та комерційної таємниць в управлінні, контролює дотримання працівниками встановленого порядку роботи з документами. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. Організовувати у межах наданих повноважень ділове листування з органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями з питань діяльності управління. Представляти у встановленому законодавством порядку інтереси ГоловКРУ в судових, правоохоронних та інших державних органах під час розгляду правових питань та питань взаємодії з ними. Одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб ГоловКРУ, регіональних КРУ, органів державної влади та суб’єктів господарювання інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на нього завдань. Брати участь у підготовці та проведенні семінарів, економічного навчання, інших заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації працівників органів ДКРС, з питань, що належать до компетенції управління. Давати у межах своєї компетенції доручення і вказівки, обов’язкові для виконання працівниками управління. Вносити начальнику управління відповідні пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи управління та відділів.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також ведення правової роботи у зазначеній сфері; основні засади державної правової політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, фінансового та адміністративного права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта юридичного або економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах управління не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх