RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Заступник начальника відділу контролю у відповідній сфері

Заступник начальника відділу контролю у відповідній сфері

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу в межах наданих йому начальником відділу повноважень. У разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки та несе відповідальність за результати роботи відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері з питань, що належать до його компетенції. Бере участь у плануванні роботи відділу, формуванні ревізійних груп для проведення контрольних заходів, вживає заходів щодо забезпечення ефективної роботи працівників відділу.Розглядає подані керівниками ревізійних груп або окремими працівниками відділу програми проведення контрольних заходів, перевіряє підготовленість ревізійних груп до проведення контрольних заходів та надає їм відповідну організаційно-методичну допомогу. Як правило, очолює ревізійні групи або входить до їх складу.

Аналізує матеріали контрольних заходів, готує за ними висновки, вносить пропозиції начальникові відділу щодо якості матеріалів контрольних заходів та вжиття заходів щодо їх реалізації. Забезпечує підготовку за результатами контрольних заходів інформацій для повідомлення відповідним органам, а у випадках, передбачених законодавством, — правоохоронним органам та подає їх для розгляду та візування начальникові відділу. Забезпечує здійснення працівниками відділу контролю за повнотою вжиття заходів щодо усунення виявлених контрольними заходами недоліків та порушень, у тому числі за виконанням поставлених їх керівникам і посадовим особам обов’язкових до виконання вимог та відшкодування збитків тощо.

Здійснює в межах наданих повноважень контроль за веденням обліку результатів проведених відділом контрольних заходів, складанням звітності про контрольно-ревізійну роботу та її достовірністю; забезпечує в межах наданих повноважень координацію роботи відділу з територіальними контрольно-ревізійними підрозділами управління, територіальними підрозділами внутрішнього фінансового контролю з питань, що віднесені до компетенції відділу, надає їм організаційно-методичну допомогу. Узагальнює результати контрольних заходів, забезпечує ведення їх обліку та складання відповідної звітності. У межах наданих повноважень аналізує стан і тенденції здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері в регіоні.

Вносить начальникові відділу пропозиції щодо вдосконалення форм і методів проведення контрольних заходів. Здійснює у межах наданих йому повноважень контроль за розглядом працівниками відділу звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів та депутатів місцевого рівня з питань, що належать до компетенції відділу, або розглядає їх особисто; готує та подає начальникові відділу пропозиції щодо вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду. Вживає заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу. У межах наданих повноважень контролює стан трудової та виконавської дисципліни у відділі, порядок роботи з документами, захист державної, службової та комерційної таємниць, дотримання працівниками законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.

Має право. За дорученням керівництва представляти відділ в інших структурних підрозділах управління, органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності з питань, що належать до компетенції відділу. У межах наданих повноважень давати працівникам відділу доручення, обов’язкові для виконання; здійснювати перевірки роботи підпорядкованих управлінню територіальних контрольно-ревізійних підрозділів з питань, що належать до компетенції відділу. Здійснювати перевірки територіальних контрольно-ревізійних підрозділів, підпорядкованих управлінню, з питань, що належать до компетенції відділу, а також перевірки органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити пропозиції керівництву управління та начальникові відділу щодо вдосконалення роботи відділу та управління в цілому. Вносити пропозиції начальникові відділу щодо преміювання працівників відділу, притягнення їх до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, переміщення по службі.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права та управління персоналом; основні показники соціально-економічного розвитку відповідного регіону; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх