RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Начальник відділу організаційної роботи

Начальник відділу організаційної роботи

Завдання, обов’язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організаційного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в управлінні, зокрема її планування, своєчасного збору і аналізу оперативної інформації та статистичної звітності про результати роботи управління, інформаційного забезпечення керівництва управління з цих питань для подальшого інформування ГоловКРУ, місцевих органів виконавчої влади та організації висвітлення роботи управління в засобах масової інформації. Вживає заходів щодо забезпечення ефективної роботи працівників відділу.

Забезпечує підготовку в межах своєї компетенції проектів розпорядчих документів управління, матеріалів до засідань колегії. Розглядає особисто та організовує розгляд структурними підрозділами управління проектів нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань державного фінансового контролю та узагальнення внесених пропозицій. Організовує контроль за додержанням структурними підрозділами КРУ термінів, повноти та якості виконання завдань і доручень керівництва обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, а також всебічну взаємодію із структурними підрозділами органів державного самоврядування, депутатами Верховної Ради України та органів місцевого самоврядування. Аналізує стан здійснення управлінням державного фінансового контролю в регіоні, вносить пропозиції керівництву управління щодо усунення негативних тенденцій та закріплення позитивних.

Організовує роботу щодо:

- забезпечення методологічної бази з питань діяльності, в тому числі з контрольно-ревізійної роботи;

- формування, погодження і затвердження планів основних питань роботи управління та планів контрольно

- ревізійної роботи, а також контролю за виконанням цих планів структурними підрозділами управління;

- здійснення моніторингу завантаженості структурних підрозділів управління плановими та позаплановими завданнями, вносить пропозиції щодо її оптимізації;

- узагальнення і поширення кращого досвіду контрольно-ревізійної роботи серед підрозділів управління.Готує та подає на розгляд керівництву і колегії управління пропозиції щодо вдосконалення контрольно-ревізійної роботи. У межах своєї компетенції координує роботу відділу з іншими структурними підрозділами управління та контролюючими органами;

- супроводження інформаційно-аналітичної системи за результатами роботи управління;

- здійснення контролю за роботою галузевих відділів апарату управління та територіальних контрольно-ревізійних підрозділів управління, надання їм методичної та практичної допомоги.

Спільно з галузевими відділами організовує:

- узагальнення досвіду проведення ревізій та перевірок, вносить керівництву пропозиції щодо усунення виявлених недоліків;

- підготовку інформаційних листів про найбільш ефективні методи проведення контрольних заходів;

- перевірку роботи галузевих відділів апарату та територіальних підрозділів управління;

- надання територіальним підрозділам внутрішнього фінансового контролю організаційно-методичної допомоги;

- вжиття заходів з підвищення ділової кваліфікації працівників відділу;

- підготовку тез виступів начальника управління за результатами роботи управління на колегіях, нарадах, семінарах, а також інформаційно-аналітичних матеріалів про результати роботи управління для ГоловКРУ, місцевих органів державної виконавчої влади та висвітлення їх в засобах масової інформації;

- тимчасове зберігання матеріалів ревізій та перевірок до їх передавання в установленому порядку до архіву;

- забезпечення встановленого порядку роботи з документами та матеріалами у відділі, дотримання працівниками трудової та виконавської дисципліни;

- роботу, в межах своїх повноважень, щодо забезпечення охорони державної, комерційної та службової таємниць у відділі.

У разі підпорядкованості начальникові відділу організаційної роботи фахівців з комп’ютеризації, здійснює організаційні заходи щодо забезпечення діяльності системи електронного зв’язку, захисту інформації, яка надходить та зберігається в управлінні в електронному вигляді. Забезпечує функціонування та цілісність розподілених баз даних в умовах взаємодії структурних підрозділів управління, організовує проведення навчання працівників навичкам комп’ютерних технологій. Забезпечує дотримання працівниками відділу законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією. Забезпечує дотримання працівниками відділу трудової та виконавської дисципліни, збереження комерційної та службової таємниці у відділі.

Має право. Представляти управління в інших органах з питань, що входять до його компетенції. У межах своєї компетенції давати працівникам відділу доручення, обов’язкові для виконання. Брати участь у проведенні контрольних заходів у територіальних органах міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади щодо організації роботи відповідних підрозділів внутрішнього фінансового контролю. Отримувати та використовувати наявну в управлінні інформацію, необхідну для виконання покладених на відділ завдань, користуватися технічними засобами та засобами зв’язку. Одержувати від посадових осіб письмові пояснення з питань, які виникають у ході перевірок стану контрольно-ревізійної роботи. Вносити пропозиції начальнику КРУ щодо преміювання працівників відділу, притягнення їх до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, переміщення по службі, проведення стажування, надання відпусток. Брати участь у проведенні нарад, семінарів, “круглих столів” та інших заходів з питань, що стосуються діяльності відділу. Вносити пропозиції керівництву управління щодо вдосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; методи контролю виконання рішень та доручень; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, політології, управління персоналом та ринку праці; основні показники соціально-економічного розвитку відповідного регіону; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх