RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Справочник квалификационных характеристик профессий работников
  3. Керівники
  4. Заступник начальника контрольно-ревізійного відділу /КРВ/

Заступник начальника контрольно-ревізійного відділу /КРВ/

Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує роботу відділу в межах наданих йому начальником відділу повноважень. У разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки та несе відповідальність за результати роботи відділу. Забезпечує в межах наданих йому повноважень виконання покладених на відділ завдань щодо здійснення державного фінансового контролю на відповідній території. Бере участь у плануванні роботи відділу. У межах наданих повноважень визначає планові та позапланові завдання працівникам відділу та контролює їх виконання; бере участь у формуванні ревізійних груп та визначенні їх керівників, розглядає та затверджує подані працівниками відділу програми проведення контрольних заходів; організовує роботу ревізійних груп.

Як правило, очолює ревізійні групи особисто або входить до їх складу. Аналізує матеріали контрольних заходів, готує за ними висновки, вносить пропозиції начальникові відділу щодо якості матеріалів контрольних заходів та вжиття заходів з їх реалізації. Готує спільно з керівниками ревізійних груп інформації про результати контрольних заходів, пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень, відшкодування збитків, застосування фінансових санкцій тощо і подає їх на розгляд начальникові відділу. Контролює реалізацію заходів щодо усунення виявлених на об’єктах, що ревізувалися і перевірялися, недоліків та порушень у фінансово-господарській діяльності та виконання їх керівниками поставлених до них обов’язкових вимог.

Здійснює в межах своїх повноважень координацію роботи відділу з іншими структурними підрозділами управління, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними та іншими контролюючими органами з питань, що належать до компетенції відділу. Узагальнює результати проведених відділом контрольних заходів, за дорученням начальника відділу готує відповідні інформації керівництву управління, місцевим органам виконавчої влади та місцевого самоврядування. У межах наданих повноважень здійснює контроль за передаванням матеріалів ревізій та перевірок правоохоронним органам у визначених законодавством випадках.

Забезпечує ведення обліку проведених відділом контрольних заходів, складання звітності про результати роботи відділу. Аналізує в межах наданих повноважень стан і тенденції здійснення державного фінансового контролю на відповідній території, вносить пропозиції щодо його вдосконалення. Виконує інші доручення начальника відділу та управління. Розглядає за дорученням начальника відділу звернення громадян, місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити депутатів місцевого рівня з питань, що належать до компетенції відділу; за результатами розгляду вносить пропозиції начальникові відділу щодо вжиття необхідних заходів згідно з чинним законодавством; готує проекти відповідей на звернення.

Проводить роботу з підвищення кваліфікації працівників відділу. В межах наданих повноважень контролює дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, виконавської дисципліни, а також законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією. Здійснює контроль за веденням діловодства, забезпеченням збереження документів у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує відповідно до законодавства збереження державних, комерційних та службових таємниць у діяльності відділу.

Має право. За дорученням начальника представляти відділ у структурних підрозділах управління, місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що стосуються його повноважень. У межах наданих повноважень давати працівникам відділу доручення, обов’язкові для виконання. Вносити пропозиції начальникові відділу щодо вдосконалення роботи відділу та територіальних контрольно-ревізійних підрозділів, а також щодо преміювання працівників відділу, притягнення їх до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, переміщення по службі, проведення стажування. Здійснювати перевірки місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах повноважень відділу. У межах своїх повноважень організовувати ділове листування з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції відділу.

Повинен знати. Конституцію України ; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, прийняті у межах їх повноважень, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права та управління персоналом; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років. Періодичність підвищення кваліфікації — не менше 1 разу на 3 роки. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.


Ищете работу?

Ищете персонал?

↑ Наверх