Начальник зміни служби перевезень
Завдання та обов'язки. Здійснює оперативне керівництво роботою особового складу зміни служби організації пасажирських перевезень для забезпечення виконання плану відправлень пасажирів, безпеки та регулярності руху літаків. Організовує та впроваджує систему управління якістю згідно з ДСТУ ISO, забезпечує чітке виконання особовим складом зміни встановленої технології обслуговування пасажирів та клієнтів, які потребують перевезення вантажів, комерційного обслуговування літаків, які вилітають та прилітають. Здійснює контроль за підготовкою до вильоту та зустрічі літаків підконтрольних, літерних рейсів.
Забезпечує раціональну організацію праці працівників зміни, рівномірний розподіл роботи між бригадами, групами, правильне та ефективне використання технологічного обладнання, засобів зв'язку та механізації. Проводить щоденний інструктаж та нараду з особовим складом зміни, контролює проведення відповідних нарад старшими груп з працівниками, у разі потреби проводить перестановку людей у зміні з метою своєчасного забезпечення виконання плану руху літаків.
Систематично аналізує причини несвоєчасного виконання технологічних операцій, що привели до затримки літаків, вживає заходів щодо їх запобігання. Контролює забезпеченість працівників зміни необхідним технологічним обладнанням, транспортними засобами перонної механізації, документації для роботи, засобами інформації. Контролює дотримання працівниками зміни трудової та виробничої дисципліни, встановленої форми огляду. Проводить роботу з метою підвищення професійного рівня працівників зміни, трудової та виробничої дисципліни.
Розглядає заяви, пропозиції та скарги пасажирів, проводить розслідування причин виникнення скарги та подає доповідну записку разом з пояснювальними записками осіб, які винні у виникненні скарги. Під час масових затримок рейсів та скупчення пасажирів організовує розташування на нічліг та відправку пасажирів іншими видами транспорту, під час виникнення аварійної ситуації на літаку організовує аварійно-рятувальні роботи з метою надання допомоги пасажирам, вивозу багажу. Особисто організовує комерційне обслуговування літаків, що виконують комерційні рейси.
Повинен знати: Повітряний кодекс України; вимоги системи управління якістю згідно з ДСТУ ISO, накази, інструкції та інші організаційно-розпорядчі документи Міністерства транспорту України, Укравіатрансу, авіапідприємства, що регламентують організацію пасажирських перевезень; розклад руху повітряних суден, правила оформлення перевізної документації; основні положення трудового законодавства; основи наукової організації праці, організацію виробництва та управління; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
У разі міжнародних перевезень - знання правил імміграційного контролю та іноземної мови в обсязі, передбаченому програмою спеціальної підготовки.
Кваліфікаційні вимоги. Базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр, молодший спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління та системи управління якістю. Стаж роботи за професією старшого агента з організації авіаперевезень - не менше 2 років.