Провідний інженер з експериментальних робіт і льотних випробувань систем повітряних суден
Завдання та обов'язки. Організовує, готує та проводить льотні випробування та обльоти повітряних суден за відповідною тематикою, контролює заходи щодо забезпечення безпеки випробувальних польотів та обльотів. Готує та узгоджує програми льотних випробувань та обльотів за відповідною тематикою, методичні вказівки до завдань на польоти, звіти за результатами випробувальних польотів та обльотів за відповідною тематикою. Під час виконання польотів забезпечує реєстрацію необхідних параметрів. Під час виконання випробувальних польотів та обльотів входить до складу льотного екіпажу.
Повинен знати: постанови, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади, нормативно-правові акти урядового органу державного управління цивільної авіації, які регулюють порядок проведення льотних випробувань та обльотів повітряних суден; методичні, нормативні та інші керівні матеріали з проведення льотних випробувань та обльотів повітряних суден за відповідною тематикою; авіаційну техніку та випробувальне обладнання й правила їх експлуатації; заходи із забезпечення безпеки випробувальних польотів та обльотів; актуальні питання управління, організації праці; основи трудового законодавства.
Кваліфікаційні вимоги.
Провідний інженер з експериментальних робіт і льотних випробувань систем повітряних суден 1 класу: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та спеціальна підготовка. Стаж роботи за професією провідного інженера з експериментальних робіт і льотних випробувань систем повітряних суден другого класу - не менше 2 років або в галузі створення авіаційної техніки, її сертифікації чи експлуатації - не менше 5 років. Наявність відповідного допуску для участі в польотах.
Провідний інженер з експериментальних робіт і льотних випробувань систем повітряних суден 2 класу: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та спеціальна підготовка. Стаж роботи в галузі створення авіаційної техніки, її сертифікації або експлуатації не менше 3 років. Наявність відповідного допуску для участі в польотах.