КП «Жилкомсервіс» розпочало свою роботу з 1 січня 2007 року, як один з механізмів реалізації програми реформування житлово-комунального господарства нашого міста.
Цілі створення підприємства:
- Створення загальноміської «служби єдиного замовника»;
- Впровадження конкурентних механізмів на ринку житлово-комунальних послуг м.Харкова;
- Створення системи жорсткого контролю якості житлово-комунальних послуг, що надаються жителям міста;
- Впровадження системи ефективного контролю за збором і витрачанням коштів у сфері житлово-комунального господарства міста.
До складу підприємства входять 66 ділянки, які розташовуються в зручних і звичних для жителів міста місцях. Вся мережа з прийому та обслуговування населення оснащена і обладнана за єдиним стандартом.
З 1 січня 2007 року квартплата городян надходить на рахунок КП «Жилкомсервіс», яке замовляє житлово-комунальні послуги для своїх споживачів і, відповідно, оплачує їх. У разі необхідності перерахунок квартирної плати для харків'ян також проводиться підрозділами КП «Жилкомсервіс».
Створена в рамках підприємства система дозволяє здійснювати весь обмін інформацією в електронному вигляді, що дає можливість інформувати будь-якого жителя міста в вироблених йому нарахування та існуючої заборгованості (або переплати) за всіма видами послуг, що надаються на будь-якій ділянці КП «Жилкомсервіс».
Подписаться на вакансии компании «Жилкомсервіс»