Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
• Аналіз даних у мережі Internet, що мають відношення до Nestle/брендів (соцмережі, сторінки брендів);
• Робота з базами даних;
• Консультування та відповіді на запити клієнтів.
• Спілкування з клієнтами, прийом замовлень, консультація клієнтів стосовно товару
• Вирішення поточних організаційних питань компанії
• Робота із сайтом компанії та рекламними сайтами (розміщення, поновлення реклами)
• Робота із вхідною, вихідною документацією
• Підтримання робочого порядку у офісі
• Досвід у логістиці та сфері продажів
Адміністрування баз даних (ефективне використання, супровід та підтримка цілісності баз даних, резервне копіювання і відновлення інформації).
Робота із внутрішньою та зовнішньою документацією.
Опрацювання документації та даних на ПК, робота із текстовими редакторами (пакет MS Office: Word, Excel), електронною поштою
Співпраця та ефективне вирішення робочих питань із партнерами.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор, офіс-менеджер в Львове"