Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Резюме
Гаєвська Олеся Юхимівна
Контактна інформація:
Дата народження: 29.09.81
Посада: Менеджер по підбору персоналу
Компанія «USG» Листопад 2006 (півроку, до закриття філії у Львові)
Загальний досвід:
Планування найму співробітників. пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних) Укладення договорів з рекрутинговими компаніями, згідно із запитами підрозділів компанії
2007-Введення власного бізнесу ( Продаж та реалізація нижньої жіночої білизни: «Triumph, українського бренду «Ольга», milavitsa») до 2010 року.
Функціональні обов'язки:
-консультування покупців, допомога у виборі товару;
-цікаві ідеї та акціі до залучення клієнтів
-оформлення розрахунків з покупцями,
-виконання плану продаж;
-інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
-забезпечення порядку
-викладка товару (мерчендайзинг).
2010-2013 Весільний координатор в агенціі « Весілля ВашоЇ Мріі»
Організація заходів.
• Придумування концепцій, ідей, сценаріїв.
• Складання кошторисів і календарних графіків.
• Організація всього необхідного для учасників і гостей.
• Звіт і оцінка ефективності проведення заходів.
• Узгодження робіт з іншими відділами.
• Ведення документообігу.
2013-2014 Міжнародна Психологічна Асоціація Проективних Методик, , організатор з тренінгів
Обов’язки:
-планування та організація тренінгів на різні тематики: психологічні ігри, знайомство з метафоричними картами і т, д.
-подання цікавої та смачноі реклами в соціальних мережах, а також підготовка інформаційних матеріалів по заходам (програма, публікації на сайті тощо)
-залучення клієнтів, фото та відео зйомка, пошук конференц –залу
Самостійне ведення проекту (заходу) від старту до завершення
2014 -2019 працюю нянею у сім`ї
Обовязки:
Безпека та організація прогулянок з дитиною, з дітками проводжу розвиваючі, креативні заняття. підготовка до сну, гігієна дитини. Відведення і забирання дитини зі школи або дитячого садочку, гуртків. Приготування їжі, при потребі.
Про себе:
Особисті якості: Психолог за фахом, творча, комунікабельна, активна життєва позиція
уважність; впевненість в собі, етичність, швидка адаптивність, тактовність, вміння розбиратися в людях, стратегічне мислення, креативність.
Впевнений користувач офісних програм, знання оргтехніки. Навички проведення презентацій,навички переконання.
Володіння мовами: українська та російська мова вільно; англійська – базова.
Рекомендації будуть надані за вимогою.
Вакансіі, що будуть цікавими:
-Менеджер з продажу
-Весільний координатор, адміністратор
-організатор тренінгів, керівник.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор, організатор весіль, менеджер з продажу в Львове"