Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Бабко Ксенія Ігорівна
Дата народження: 28.08.1979 р.
Адреса: м. Суми, вул. Супруна 12/1, кв. 70
Мета резюме: адміністратор, менеджер, помічник керівника
Сімейний стан: не заміжня
Освіта:
2001 р. – 2005 р.
Сумський національний аграрний університет
Кваліфікація: економіст бухгалтерського обліку
1998 р. – 1999 р.
Сумський гуманітарно-економічний коледж
Спеціальність: комерсант-менеджер
1994 р. – 1998 р.
Сумський технікум харчової промисловості
Спеціальність: технолог хлібопекарського, макаронного і кондитерського виробництва та харчоконцентратів
Додаткова освіта:
1999 р. – 1999 р.
Сумський гуманітарно-економічний коледж
240 годинний курс професійної підготовки за програмою «Перекладач англійської мови в комерційних структурах малого і приватного бізнесу»
Досвід роботи:
Вересень 2020 р. – січень 2021 р.
Концерн «НІКМАС»
Посада: референт першого заступника директора
Посадові обов'язки:
- взаємодія з керівниками та начальниками структурних підрозділів, співробітниками підприємства, допомога у підготовці документації, матеріалів, презентацій;
- ведення діловодства в 1С8:
- підготовка и організація нарад (в тому числі селекторних, zoom) для 10-15 чоловік, ведення та формування протоколів нарад, розсилка завдань відповідальним, контроль присутності учасників на нарадах;
- внесення завдань керівника і контроль їх виконання;
- оформлення планів, заявок, звітів, посвідчень про відрядження та наказів особам, що відряджаються;
- реєстрація наказів та розпоряджень;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, підготовка кореспонденції до відправки;
- пошук і формування необхідних звітів;
- робота з Word, Excel, Powerpoint, електронною поштою Outlook;
- розсилка повідомлень та документів адресатам, планування справ та організація нарад в Outlook.
Квітень 2007 р. – серпень 2017 р.
ТОВ «ЕЛТ»
Посада: бухгалтер, зам. директора, директор
Посадові обов'язки:
- укладання договорів із Замовниками і підрядниками;
- оплата рахунків у системі Клієнт-банк;
- робота з торгово-промисловими палатами, митницею, податковою, брокерами;
- оформлення ліцензій і дозволів;
- підготовка документації для участі в тендерах;
- контроль за матеріально-технічним забезпеченням підприємства, за правильним використанням банківського кредиту, виконанням договірних зобов'язань по постачаннях продукції;
- ведення ділового листування і телефонних переговорів;
- підтримка працездатності фірми.
Березень 2006 р. – квітень 2007 р.
ТОВ «ТПК «Суми-Ріпак»
Посада: Секретар-референт
Посадові обов'язки:
- робота з документацією;
- відправка факсів, робота з електронною поштою, робота з оргтехнікою;
- планування робочого графіку керівника;
- підтримка працездатності офісу;
- закупівля канцелярських і господарських товарів.
Травень 2000 р. – вересень 2005 р.
ВАТ «SELMI»
Посада: Інженер-програміст
Посадові обов'язки:
- ведення конструкторсько-технічної документації.
Навички роботи з комп'ютером:
Упевнений користувач MS Office (Word, Excel), навички роботи з Інтернет і електронною поштою, Клієнт-банк.
Особисті та професійні якості:
Комунікабельність, організованість, гнучкість, здатність до навчання, ввічливість, відповідальність, порядність, уміння працювати в команді, знання ділового етикету, старанність та висока працездатність
Додаткова інформація: готовність до відряджень.
Знання мов : українська, англійська, німецька, російська.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор, помічник керівника в Сумах"