бренд менеджер категорийный менеджер
Будинок iграшок (Торговля), Киев
05.2006 − 12.2014 (8 лет 7 месяцев)
- Вивчення ринку та аналіз потреб клієнтів для оптимізації асортименту продукції.
- Розробка та впровадження політик асортименту, включаючи вибір та розміщення товарів.
- Моніторинг та аналіз продажів, оцінка ефективності різних продуктів.
- Вивчення ринкових тенденцій та конкурентного середовища для прийняття стратегічних рішень.
- Розробка стратегій просування продукції та поліпшення продажів.
- Впровадження нових методів та технологій для покращення процесів управління запасами.
- Підготовка звітів про продажі, запаси, прибутки та інші ключові показники.
- Аналіз звітів і надання рекомендацій для покращення.
- Проведення ринкових досліджень, вивчення потреб і уподобань клієнтів.
- Аналіз конкурентного середовища та тенденцій для розробки конкурентоспроможних стратегій.