Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Складання договорів та додаткових угод на придбання товарів, робіт та послуг;
- Оформлення документів необхідних для виконання забов'язань за договорами та здійснення контролю за
своєчасністю отримання документів необхідних для проведення оплат за придбані товари, отримані роботи
та послуги;
- Оформлення документів необхідних для оприбуткування та введення в експлуатацію матеріальних цінностей;
- Оформлення документів на внутрішні переміщення матеріальних цінностей;
- Складання наказів Офісу спрямованих на підвищення ефективності використання, необоротних та інших
активів Офісу та її територіальних підрозділів;
- Оформлення документів щодо списання майна та відповідні матеріали необхідні для його списання згідно
вимог чинного законодавства;
- Облік на складі та видача матеріальних цінностей зі складу.
- Здійснення підготовки матеріалів та складання меморіальних ордерів № 9,10,13,16,17;
- Забезпечення складання оборотних відомостей по рахункам матеріальних цінностей та звірку з матеріально
відповідальними особами;
- Готування наказів про проведення інвентаризації;
- Проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей та складання описів по їх результатах;
- Ведення договорів відповідального зберігання матеріальних цінностей прийнятих/переданих на
відповідальне зберігання;
- Проведення реєстрації рахунків у журналі реєстрації та складання розрахунків, актів з надання послуг,
рахунків на оплату орендної плати;
- Рознесення вхідної та вихідної кореспонденції та ведення картотеки контрольних завдань;
- Складання щоквартальної звітності: «Податкова декларація екологічного податку»;
- Складання щорічної звітності: « Податкова декларація з плати за землю».
- Складання звітів по об’єктам державної власності до Держаудитслужби України.
- Планування заходів з енергозбереження;
- Підготовка пропозицій щодо ремонтних робіт сантехобладнання, будівлі, господарчого блоку;
- Підготовка пропозицій щодо укладання договорів на закупівлю товарів, робіт, послуг;
- Планування роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й
ремонту будівель.
- Обробка первинної документації;
- Виписка податкових накладних;
- Обробка первинної документації;
- Облік основних засобів, нематеріальних активів, ТМЦ;
- Облік ПММ, ремонт автомобільного транспорту;
- Облік та списання ТМЦ, ОЗ;
- Проведення щорічної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, ТМЦ, складання необхідних документів за результатами ревізії;
- Робота з банківськими виписками;
- Складання авансових звітів;
- Акти звірок з постачальниками та підрядниками;
- Виписка довіреностей.
- Нарахування заробітної плати ( штат 400 чоловік);
- Складання звітності по заробітній платі до всіх фондів;
- Статистича звітність;
- Розрахунок відпускних, лікарняних, компенсацій.-
Подписаться на рассылку новых резюме: "Бухгалтер в Днепре"