RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Бухгалтер, економіст в Киеве
  5. Бухгалтер, економіст
Предложить вакансию
Кучер Наталія

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Бухгалтер, економіст

Заблокировано
25 000 грн.
 23 января 2023  Город: Киев
Возраст:48 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит
 Состою в браке  Есть дети  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

бухгалтер
ТОВ "Максіпром Груп" (Виробництво), Никополь
10.2021 − 12.2022 (1 год 2 месяца)

    відображення первинних документів в обліку, організація документообігу, звірка з контрагентами;

  • - здійснення контролю за веденням касових операцій;
  • - робота з клієнт банком;
  • - складання, обробка, перевірка та контроль первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
  • - формування актів звірки (помісячно) та проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами;
  • - реєстрація, розблокування податкових зобов’язать та кредиту;
  • - відображення первинної документації в 1С (надходження товарів і послуг);
  • - авансові звіти: перевірка, облік, контроль;
  • - реєстрація податкових накладних;
  • - формування собівартості в розрізі витрат;
  • - аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості; - підготовка бухгалтерської, податкової та статистичної звітності, своєчасне подання всіх видів обов’язкової звітності.
адміністратор ЦНАП
Виконавчий комітет Покровської міської ради (Орган місцевого самоврядування), Покров
03.2019 − 09.2021 (2 года 6 месяцев)

надання адміністративних послуг за різними напрямками, зокрема реєстрація і закриття ФОП, робота з реєстром юридичних та фізичних осіб, реєстрація права власності на нерухоме майно, соціальні послуги.

Економіст – бухгалтер
АТ «ПОКРОВСЬКИЙ ГЗК» (Промисловість,виробництво), Покров
10.2016 − 03.2019 (2 года 4 месяца)
  • розроблення проекту бюджету;
  • робота з клієнт банком;
  • формування актів звірки (помісячно) та проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами;
  • проведення інвентаризації ТМЦ і основних фондів;
  • аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • формування собівартості в розрізі витрат;
  • розрахунок і аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства; бюджетування.
Головний спеціаліст відділу економіки
Виконавчий комітет Покровської міської ради (Органи місцевого самоврядування), Покров
10.2012 − 10.2016 (4 года )
  • здійснення закупівель через електронну систему «Прозора»;
  • здійснення детального аналізу впливу на економіку цінової політики на ринку товарів і послуг міста;
  • планування і аналіз бюджету доходів і витрат;
  • прийняття участі у розробці програми соціально-економічного розвитку міста враховуючи сучасні фактори впливу на економіку;
  • розробка проектів розвитку малого і середнього підприємництва, забезпечення її виконання;
  • прийняття участі у розробці інвестиційних проектів.
Головний спеціаліст відділу оподаткування юридичних осіб
Державна податкова інспекція (Державна податкова служба), покров
02.2000 − 02.2012 (12 лет )

-документальна перевірка та проведення аналізу фінансово – господарської діяльності платників;

- участь у формуванні прогнозних показників по податкам, визначення бази оподаткування;

- здійснення заходів щодо організації роботи стосовно забезпечення надходжень податків до бюджету;

-адміністрування податку на прибуток на ПДВ

Образование

Київський національний економічний університет  (Киев)
кваліфікація-економіст, спеціальність – «Облік та аудит»
полное высшее, 09.1993 − 06.1998 (4 года 9 месяцев)

Знание языков:

Английский - Начальный, Украинский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: - досвідчений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel); - досвід роботи з бухгалтерськими програмами та програмами для звітності в контролюючі органи (1С Бухгалтерія, МеDoc, Вчасно, Електронний кабінет )
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: здатність швидко навчатися; аналітичне мислення; організаторські здібності; вміння швидко орієнтуватися в ситуації, самостійно приймати рішення; відмінні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність;стійкість до стресових ситуацій.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Маю досвід роботи на державній службі і в органах місцевого самоврядування приблизно 20 років. 4 останні роки працюю на підприємствах бухгалтером-економістом. Маю бажання розвиватися в цьому напрямку.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх