RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомире
  4. Резюме Державний службовець в
  5. Державний службовець
Предложить вакансию
Резюме Державний службовець
Левченко Олена

Державний службовець

Заблокировано
11 000 грн.
  8 декабря 2022  Город: Житомир
Возраст:45 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Офисный персонал
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Контактна інформація:

м.Житомир

д.н. 23.10.1979 року


Освіта:


- 1997-2002 рр. – ОКР спеціаліст – Поліський національний університет (Державний

агроекологічний університет (м. Житомир)). Факультет аграрного менеджменту, спеціальність

«Менеджмент ЗЕД»;


- 2002-2003 рр. – ОКР

магістр

Поліський національний університет

(Державний

агроекологічний університет (м. Житомир)). Факультет аграрного менеджменту, спеціальність

«Менеджмент організацій»;


- 2018-2019 рр. – ОКР магістр ДУ «Житомирська політехніка». Факультет публічного управління

та права, спеціальність «Публічне управління та адміністрування».


Досвід роботи:


- 2003-2006 роки – асистент кафедри менеджменту організацій Державного агроекологічного

університету (м. Житомир);

- 2006-2010 роки – провідний економіст відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин

Головного фінансового управління Житомирської обласної державної адміністрації;

- 2010-2021 роки – головний спеціаліст відділу аналізу виконання місцевих бюджетів, захисту

інформації та інформаційних технологій Департаменту фінансів Житомирської обласної

державної адміністрації;

- з липня 2021 року - головний спеціаліст - бухгалтер відділу бухгалтерського обліку і контролю

Департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації.


Професійні навички та знання:

- своєчасне і якісне опрацювання інформацій, орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань відповідно до укладених

договорів з постачальниками товарів, робіт та послуг .

- вміння працювати з первинними документами;

- здійснення платежів за товари, роботи та послуги відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

ділове листування - опрацювання нормативно-правових документів;

- на рівні досвідченого користувача володіння Microsoft Word, Microsoft Excel;

- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне

забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації та

перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

- вільне володіння українською та російською мовами, англійською – зі словником.


Особисті якості:

- аналітичне мислення, організаційні здібності, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що

склалася;

- уміння спілкуватися з людьми і находити спільну мову, чесність і відкритість в спілкуванні;

- швидка здатність до навчання, комунікабельність, ініціативність;

- цілеспрямованість, активність, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність;

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх