Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
ЛАШУТКО ОКСАНА ІВАНІВНА
Особисті дані:
Дата та місце народження
31 грудня 1978 р., м. Суми
Контактні дані
Адреса: м.Суми,вул.Сергія Табали, б.37
Сімейний стан: Заміжня. Маю доньку 21 рік.
Освіта
2002-2007 р.р.
Сумський державний педагогічний університет ім.А.С.Макаренка
Кваліфікація: вчитель англійської мови та основ інформатики.
Форма навчання: заочна.
1997 - 1999 р.р.
Сумський кооперативний технікум.
Кваліфікація: бухгалтер.
Форма навчання: заочна.
Мета
Розвиток та здобуття корисного досвіду в новій професійній сфері.
Застосування навичок роботи з людьми. Можливість активного застосування вже набутих навичок, отримання нових знань та реалізації професійного потенціалу у дружньому динамічному колективі.
Особисті якості
Навички
MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express). Є досвід роботи з базами даних та обліку. Є домашній ПК із доступом в Internet.
Іноземні мови
Українська –вільно, російська – вільно, англійська базова, підвищую рівень знань самостійно, маю велике бажання застосовувати у роботі для швидшого вивчення.
Досвід роботи
Травень 2015
З 26.03.2019 –завідувач сектору контролю та роботи зі зверненнями громадян
Основні досягення та отримані навички:
Головний спеціаліст відділу з управління персоналом, правового забезпечення та контролю управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації.
Функції:
- Здійснення обліку та контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови Сумської обласної державної адміністрації, наказів управління охорони здоров’я, наказів Міністерства охорони здоров’я України та реагування на депутатські запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад, відповідальність за виконання яких покладена на начальника управління.
- Надання методичної допомоги з питань організації контролю працівникам управління та лікувально-профілактичних закладів області.
- Здійснення аналізу стану організації контролю за результатами перевірок на основі інформаційно-статистичних даних.
- організація та проведення нарад, семінарів, конференцій з питань організації діловодства,контролю та звернень громадян.
- Бере участь у розробленні нормативних та організаційно- методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу.
- планування роботи сектору з питань контролю.
- Забезпечення організації роботи управління з питань:
доступу до публічної інформації;
розгляд у визначений законодавством строк звернень громадян та їх об’єднань;
роботи з укомплектування, зберігання, обліку, використання та передавання документів Національного архівного фонду до Державного архіву Сумської області.
Лютий 2014- травень 2015
Основні досягення та отримані навички:
Головний спеціаліст відділу контролю апарату Сумської обласної державної адміністрації.
Квітень 2013- лютий 2014
Керівник громадської приймальні народного депутата України.
2009 р. – 06.2012
Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату Сумської районної державної адміністрації.
Функції:
- Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками та контроль їх роботи;
- вирішення кадрових питань у відповідності до чинного законодавства;
- організація підготовки проектів розпоряджень, доручень, рішень, проведення перевірок виконання актів законодавства, розпоряджень та рішень органу виконавчої влади, що входить до компетенції відділу;
- забезпечення роботи з ведення діловодства ;
- організація та проведення навчання сільських і селищних голів, секретарів сільських рад;
- надання консультацій, висновки з питань діяльності органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування;
- забезпечення організаційної підготовки засідань колегії, нарад при голові райдержадміністрації, семінарів, навчань, зустрічей з іноземними гостями;
- ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, документів для відрядження працівників;
2008 р.-2009 р.
Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності апарату Сумської районної ради.
2007 р.-2008 р.
Секретар-друкарка Сумської районної ради.
2006 р.-2007 р
Менеджер-логіст ПП.
2002 р.-2005 р.
Завідувач канцелярією ТОВ «Суми ТЕКо».
1997 р.- 2001 р.
Старший касир підприємства ДП «Укртранс-Суми».
1996 р.- 1997 р.
Оператор транспортного підприємства ДП «Укратранс-Суми».
Подписаться на рассылку новых резюме: "Державний службовець, Менеджер по персоналу, Помічник керівника в Сумах"