Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Керування та обслуговування, реконструкція, поліпшення, надання в оренду всієї нерухомості Сумської Дирекції, як власної так і орендованої (понад 300 діючих та законсервованих обьектів), обслуговування та забезпечення господарчими товарами та іншими товарами для поточної діяльності всіх точок продажу дирекції. Пошук клієнтів для надання в оренду власних приміщень та приміщень для взяття їх в оренду для власних потреб. Укладання та супровід договорів оренди та всіх комунальних договорів всіх відділень дирекції, оплата та контроль за наданими рахунками. Оптимізація витрат на забезпечення діяльності відділень, втч і перехід на альтернативні види палива. Забезпечення підготовки до опалювального сезону, забезпечення паливом. Комунікація зі всіма гілками влади по всьому регіону. Розробка кошторисів та їх захист в Центральному офісі на утримання, поліпшення та реконструкцію всіх приміщень дирекції. Робота в CRM. Забезпечення контролю за ефективністю роботи підлеглих
Відкриття філії "з нуля". Пошук місця для будівництва приміщення філії, отримання всіх дозвольних документів, повне будівництво приміщення філії (2500 кв м), пошук та навчання персоналу філії (60 осіб), забезпечення запуску всіх технологічних процесів філії. Пошук клієнтів. За 6 місяців філія вийшла на прибутковий режим роботи. За весь період роботи філія не мала жодного проблемного непогашеного кредиту юридичних осіб.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Керівник відділення банку, відділу продажів, відділу HR в Сумах"