Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Загальний аудит бізнесу та біснес моделі. Навчання та підбір персоналу. Вивід з кризи рестораних компаній. Побудова стратегії розвитку та масштабування
У серпні 2008 року прийняв пропозицію бути керуючим партнером новоствореної мережі ресторанів італійської кухні. Від інвесторів отримав карт бланш на повний контроль бізнесу.
Як керуючий партнер мережі, я займався наступним:
Розробка формату ресторанів під ТРЦ.
Побудова СИСТЕМНОГО ефективного бізнесу з динамікою зростання рентабельності.
Аналіз та підвищення KPI кожного процесу.
Пошук інвесторів та продаж франшизи.
Фінансовий аналіз звітів P&L, Cashflow, Бюджету.
Операційний контроль діяльності, та розбудова системної мережі ресторанів. Постійна робота у сфері HR по мотивації, розвитку та систематизації персоналу.
Розробка та впровадження системи протоколів поведінки персоналу у штатних та позаштатних ситуаціях.
Періодичні тендери серед постачальників, та формування маркетингового бюджету від них.
Кожне відкриття ресторану це: пошук та аналіз локацій, перемовини з власниками приміщень, оформлення договорів оренди та постачання, організація ремонту та закупки обладнання, підбір та навчання персоналу, відкриття та подальший маркетинговий супровід точки.
Відкривав точки як з новим обладнанням, яке імпортував власними силами, так і з б.у. обладнанням, також маю зв’язки для купівлі обладнання на виплат.
Звісно ж в мене зберіглась і вся рецептура страв.
Відкрив 7 брендових ресторанів, та 5 на партнерських засадах (ФРАНШИЗА), побудував СИСТЕМНУ мережу і бренд з нуля - від рецептури до доставки.
РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ МЕРЕЖІ БУЛА 25% ВІД ОБОРОТУ.
ОКУПНІСТЬ РЕСТОРАНІВ БУЛА ВІД 12 ДО 18 МІСЯЦІВ
Був запрошений інвестором для побудови прибуткового бізнесу з нуля, з широким колом повноважень. Виконав цю задачу, - за неповний рік інвестор повернув свої вкладення.
У першому ресторані я відпрацював алгоритм побудови системного бізнесу у громадському харчуванні. Побудував та автоматизував систему контролю персоналу та рентабельності.
Отримав глибокий досвід з налагодження та керування усіма бізнес процесами в ресторані, аналізу локацій нерухомості, фінансовому моніторингу (P&L, Cashflow, Баланс), тендерах серед постачальниках, управлінському обліку, логістиці, бюджетному плануванні, HR, маркетингу, а також в оптимізації податкового навантаження.
Заснував перший у Києві "Клуб Пивних Королів". За рахунок гарно побудованій концепції закладу та цікавому меню - популярність мого закладу була найбільша у середмісті Києва. Мав у клієнтах увесь політичний істеблішмент того часу, включно з міністрами уряду.
РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ РЕСТОРАНУ БУЛА 20% ВІД ОБОРОТУ.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Директор, CEO, CCO, Керуючий в Киеве"