Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Обов'язки: Взаємодія з постачальниками з метою отримання найкращих умов поставки комплектуючих для виробництва. Координація роботи виробництва та логістики. Побудова системи продажів і розвиток клієнтської бази з нуля. Пошук нових партнерів та розвиток вже існуючих. Безпосередній продаж продукції ключовим партнерам. Ведення соціальних сторінок і сайту. Написання статей та презентацій. Проведення семінарів. Організація і участь у виставкових заходах. Участь в роботі Холодильної Асоціації України. Взаємодія з сертифікаційними органами. Вивчення ринку та надання інформації для розробки нових перспективних продуктів.
За час роботи бренд RMC став відомий всім основним гравцям холодильного ринку України. Створено імідж надійного виробника і відповідального партнера. Проведена сертифікація всієї продукції, проведена сертифікація підприємства за системою ISO9001-2015. Компанія успішно прийняла участь в 3 міжнародних виставках і численних семінарах, напрацьовані зв'язки і досвід співпраці з організаторами AquaTherm, ClimaFest і Промхолод. Оборот по виробництву найбільший серед профільних підприємств України і в серпні 2021 року перевищив оборот 2020 року. До серпня вже 100% був виконаний поставлений річний план з продажу інноваційного продукту, компресорно-конденсаторних агрегатів для рітейлу, а також на 80% план по новим партнерам.
Обов'язки: виконання планів продажів по регіону і по кожному партнеру окремо, розширення клієнтської бази, контроль дебіторської заборгованості, підписання договорів, робота з проектними і монтажними організаціями, прогнозування планів продажів (щотижневе, місячне, квартальне і річне), координація роботи регіонального бюро, технічної та сервісної служби, прогнозування складських запасів, річне планування і виконання різних маркетингових заходів, проведення навчань персоналу партнерських фірм.
За період роботи в компанії: вивів продукцію компанії в лідери продажів устаткування преміум сегменту в регіоні. Спільно з партнерами створили фірмові салони опалювальної техніки Viessmann у всіх обласних центрах. Напрацьовано клієнтська база, що включає будівельні організації регіону, монтажні фірми, оптових і дрібнооптових клієнтів, бюджетні організації. Провів численні рекламні кампанії. Проводив не менше 10 щорічних навчань персоналу партнерських фірм. Контролював роботу південного регіонального бюро - м.Одеса.
За час роботи сформував нову дилерську мережу в регіоні, створив фокус команди на базі дилерів.
Проводив набір і навчання торгових представників.
Протягом півроку дилери вийшли на планові показники, яких компанія "Harry's" планувала домогтися протягом року.
Основні завдання: планування і виконання плану продажів регіону, підбір і керівництво торговими представниками компанії та фокус командами у дистриб'юторів, ведення ключових партнерів.
Під час роботи в компанії, продукція займала лідируючі позиції на профільному ринку. Знайдено нові дистриб'ютори, сформована команда торгових представників, повністю виконані поставлені цілі і завдання.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Директор філії в Николаеве"