Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Ведення документообігу підприємства, підготовка внутрішніх наказів/розпоряджень, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, організація ділових зустрічей, виконання доручень керівника, організація ділових зустрічей, комунікація з клієнтами
Забезпечення життєдіяльності офісу, закупівля необхідних товарів, координація роботи інших працівників підприємства, ведення документообігу, робота з кореспонденцією, виконання доручень керівника, допомога у наймі нових працівників, проводення з ними співбесід
Управління службою прийому та розміщення гостей, виконання звітів щодо ефективності роботи цієї служби, координація роботи суміжних служб готелю (служба безпеки, технічний персонал), робота з касою та терміналом.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Діловод-юрист в Черкассах"